DOGgear
DOGgear is producent van soft trainingslijnen die niet makkelijk door de hand heen glijden, geen brandwonden veroorzaken en sterk genoeg zijn om een hond op maximale spanning te kunnen houden.

De softline wordt zorgvuldig in eigen atelier vervaardigd en op specificatie van de klant. De softline is verkrijgbaar in diverse kleuren en lengtes. Ook maatwerk is op aanvraag mogelijk.
9,6
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Betsy
    Review voor DOGgear

Een hondenlijn besteld. Snel bezorgd en een mooie en fijne lijn om te gebruiken. Super!

• Chantal van Santen
    Review voor DOGgear

duurde wat langer als verwacht en eerst een verkeerde maat geleverd maar uiteindelijk goed en snel geholpen en de juiste sweater ontvangen. Heerlijk warme trui.

Hallo Chantal,
    Een welgemeend excuus vanuit onze kant. Het product wat u heeft besteld is tijdens transport vanaf leverancier verdwenen waardoor wij een nieuw exemplaar hebben moeten bestellen. Het was wellicht handig geweest om u hierover te informeren. We hebben het nieuwe exemplaar gisteren eind van de middag mogen ontvangen en deze gaat vandaag naar u toe worden verzonden.

• Hoe beoordeel je DOGgear?

• Elke
    Review voor DOGgear

Het was even stil door hun drukke programma, dus stuurde ik een mailtje, er bleek een artikel niet in voorraad te zijn, ze hadden reeds geiformeerd bij hun leverancier, maar kregen zelf geen update, ze hebben me bericht en een alternatief voorgesteld, onmiddelijk antwoord gekregen, dit zelfs op een zondag en de volgende was de bestelling al geleverd. Super service, zeer betrouwbaar en behulpzaam. Bedankt Doggear, dit zie je nog zelden deze behulpzaamheid.

Hallo Elke,
    Het spijt ons dat we je niet eerder hebben kunnen berichten. We zijn druk bezig geweest om de juiste gegevens te verkrijgen om u een duidelijk antwoord te geven. Helaas duurde dit langer dan wenselijk. Het was wellicht handig geweest van ons om u tussentijds te berichten waarvoor ons excuus.
    Het niet direct reageren op uw e-mail en telefoon heeft als eenvoudige reden dat wij ook op evenementen en markten staan waardoor we u niet altijd direct te woord kunnen staan.
    Het kan dan ook gebeuren dat er enkele dagen kan zitten tussen uw e-mail en het antwoord. Voor de meeste van onze klanten is dit geen probleem.

• Willemijn
    Review voor DOGgear

Twee lijnen besteld, snel verzonden en zoals omschreven. Erg tevreden over.

• Mascha
    Review voor DOGgear

De musketon van de lange lijn was helaas vrij snel kapot. Na melding hiervan lag er de volgende dag al een vervangende lijn op de deurmat. Wat een super service!

• Mark

Apport blok 650 gram igp1 is geen 650 gram maar 610

Hallo Mark,
    Hartelijk dank voor je review. Zoals je wellicht weet is hout een natuurlijk product. Het soortelijk gewicht kan dus altijd afwijken van de weergegeven gewichten. Zo is ook het vochtgehalte van invloed op het uiteindelijk gewicht. Binnen de IGP sport wordt dit blok, ondanks een afwijking in het gewicht, gezien als een erkend IGP 1 blok.

• Dieneke Hollmann
    Review voor DOGgear

Goede prijs - kwaliteit verhouding.

• Roy

Snel en goed

• Ulrike Knaup
    Review voor DOGgear

Goede prijs en snelle levering

• Nancy Knubbeb

Tevreden

• Simone Bakker

Snelle service

• Marloes Grunder

Snelle levering, goede kwaliteit

• Bente Veenhuizen-Nijland
    Review voor DOGgear

Prachtige lijn kunnen samenstellen. Fijn soepel materiaal en heel netjes afgewerkt met de gevraagde onderdelen. Kom zeker nog weer terug voor een extra lijn in een andere kleur!

• Henk van der Laan

Geweldige service

• Moreno Rutten
    Review voor DOGgear

Goed en snel geholpen zelfs een leren lijn op maat laten maken zeker een aanrader

• Sanne van Vegchel

Kwalitatieve en mooie producten