Dahon-Vouwfietsen.nl

Dahon-Vouwfietsen.nl

Vouwfietsen met 16 inch tot 26 inch wielen, Dahon-Vouwfietsen heeft voor iedereen een passende Vouwfiets. Of je nu op zoek bent naar Compact, handzaam en degelijk of naar Snel, Sportief en met top of the Line af montage. Alles is mogelijk met de Dahon, Thompson en Takashi vouwfietsen.
Vouwfietsen kunt u overal mee naartoe nemen. of je nu de hele weg moet fietsen of gaat een deel van de weg met de bus, trein, auto, boot of vliegtuig, uw vouwfiets gaat waar u gaat. Door zijn compactheid, kan uw Dahon, Thompson of Takashi gemakkelijk binnen worden opgeslagen, veilig tegen mogelijke diefstal of vandalisme.
8,6
Filter 146 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 105 met beschrijving

• T. van den Brink
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Goede service, mooie fiets, alleen de doos werd best onverwacht op zaterdag bezorgd terwijl er op vrijdag moest of anders "de volgende werkdag"

• L Zoodsma
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Uitstekende vouwfiets U GO, levering duurde lang, maar kwaliteit en prijs uitstekend!!

• Hoe beoordeel je Dahon-Vouwfietsen.nl?

• G.P. van den Berge

Goede service.

• O.H.W. de Leeuw
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Duurde even voordat ik de bevestiging kreeg dat de fiets verstuurd was. Gebeld en keurig geholpen, fiets was daarna binnen 5 dagen binnen.

• P.H. Paternotte
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Bestelling zeer vertraagd en ondanks T&T code nog steeds niet aangeleverd bij post.nl/oordeel over product onmogelijk inmiddels bericht dat er een nieuwe zending aankomt, de eerdere zending is vermoedelijk zoekgeraakt bij post.nl

• L.J. Vos
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Bestelling 2 weken geleden geplaatst en betaald. Nog steeds niets ontvangen. Op mijn mailtje krijg ik geen antwoord nu eindelijk binnen gekregen. Op telefonische vragen vlot antwoord gekregen

• Erik Tamis
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Snelle levering en de fiets ziet er stevig uit en is gemakkelijk in en uit te vouwen

• Lucien Van der Schaft
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Probleem met de levering, van het postorderbedrijf, is netjes door Dahon afgehandeld.

• mlgm van den oever
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Met product is niks mis maar alles is mis met de organisatie. Heb 2 maanden hard moeten vechten om te krijgen wAt ik betaald heb en excuses e. d. konden er niet af, terwijl ik genoegen moest nemen met een ander product dan ik besteld had. Dahon levert gewoon buitenlands gemaakte fietsjes door, er is niks Nederlands aan behalve dan die beroerde leverorganisatie

• Ron De Bruin
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Zitten al bijna 14 dagen te wachten op het bestelde pakketje. Zou verstuurd zijn met post nl. Deze hebben het pakket helaas nog niet ontvangen. Zelfs op een mail naar dahon is niet gereageerd. Jammer.