Dahon-Vouwfietsen.nl

Dahon-Vouwfietsen.nl

Vouwfietsen met 16 inch tot 26 inch wielen, Dahon-Vouwfietsen heeft voor iedereen een passende Vouwfiets. Of je nu op zoek bent naar Compact, handzaam en degelijk of naar Snel, Sportief en met top of the Line af montage. Alles is mogelijk met de Dahon, Thompson en Takashi vouwfietsen.
Vouwfietsen kunt u overal mee naartoe nemen. of je nu de hele weg moet fietsen of gaat een deel van de weg met de bus, trein, auto, boot of vliegtuig, uw vouwfiets gaat waar u gaat. Door zijn compactheid, kan uw Dahon, Thompson of Takashi gemakkelijk binnen worden opgeslagen, veilig tegen mogelijke diefstal of vandalisme.

Aspirant lid van WebwinkelKeur