Wat de kwaliteit van de tas is kan ik niet vertellen want ik heb de tas niet ontvangen. Het bedrijf (GLS) was voor ze als koerier gingen werken een clowns act in het slechtste circus ter wereld. Na ettelijke pogingen om mijn tas in een pakketautomaat achter te laten hebben ze hem nu bij een winkel gedropt die maar 4 middagen per week open is. Ik heb mijn bestelling bij U al geannuleerd en zou graag mijn geld retour hebben. Als U blijft werken met GLS beloof ik U nooit meer iets bij U te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- G.M. Snijer
- Karin
Snelle levering, duidelijke handleiding. En de goedkoopste, niet onbelangrijk
Hoe zou je Fiets-Stoeltje.nl beoordelen?
- Annette Zwart
Fijn weer n nieuw krathoesje want de vorige was oud vies en gescheurd. 2 jaar mee gedaan.
- Fabio Fonseca
i was finally able to find the parts i needed!
- E.b.g.m. Kersten
Ik heb mijn pakket nog steeds niet gekregen. Voor zaterdag moet ik hem hebben anders geld terug.
- Jasmijn
Prettig geholpen bij mijn vraag of het fietsstoeltje wel aansloot op mijn fiets. Mooi pakket besteld. Bedankt!