ISMSeat
ISM Fietszadels, Goed advies bij de voordeligste officiƫle dealer van ISM Zadels. Geen last meer van zadelpijn met de fietszadels van ISM.

Deze door Steve Toll ontwikkelde zadels zorgen er voor dat u comfortabel en prettig op de fiets kan stappen. Geen last meer van pijn of slechte doorbloeding dus de oplossing tegen Zadelpijn.
Ook na lange afstanden niet meer afstappen met een dood gevoel in u benen? Geen problemen meer met het urineren na een fiets rit? Geen last meer van druk op de prostaat of weke delen?

Dit kan allemaal met de ISM Zadels, voor iedereen en ieder type fiets heeft ISM een ideaal zadel. Alle zadels zijn zowel voor dames als heren en kunnen op elke fiets gemonteerd worden.
De zekerheden van https://www.ismseat.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur