DampenMag.NL

DampenMag.NL is gespecialiseerd in kwalitatieve E-Sigaretten, 100% VG & Europese E-Liquids en alle onderdelen en accessoires voor de E-Sigaret. Wij verkopen de merken Joyetech, Eleaf, Aspire, Council of Vapor, Vaporesso en meer. Daarbij wordt elke bestelling GRATIS en razendsnel bij u thuisbezorgd en kunt u kiezen uit meerdere vervoerders.

Lidmaatschap per 13-03-2019 stopgezet

9,7
Filter 199 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 128 met beschrijving

• susanne Gabriel
    Review voor DampenMag.NL

Gistern besteld, vandaag keurig afgeleverd. Thanks

• Vincent Wijninga
    Review voor DampenMag.NL

Ruim op tijd en goede kwaliteit!!

• richard Paap

Super snelle leveringen.
    Aanrader.

• Ellen Verleum
    Review voor DampenMag.NL

Snelle levering en goede service

• J.M. van de Reep
    Review voor DampenMag.NL

Goede producten, snelle levering en komen de afspraken na. Prima webwinkel.

• Ivo Lange

Schnelle en goede afhandeling

• Ricardo van Asperen

Top snelle levering.
    De site is overzichtelijk en goede uitleg over de producten👍

• Karlijn
    Review voor DampenMag.NL

Goed bereikbaar en altijd in voor een snelle oplossing voor problemen

• khira lemburg
    Review voor DampenMag.NL

Goed en vriendelijk bedrijf! Erg servicegericht. Hou ik van. Ik heb vaak een probleem met de betalingssite,dat die eruit gaat als ik wil betalen. En heb vaak naar de zaak hierover gemaild en dan sturen ze het altijd op met een factuur. Heel fijn.
    Als ze dat niet hadden gedaan had ik nooit verder bij ze besteld en op zoek moeten gaan naar een andere.

Antwoord van DampenMag.NL

Niets is zo vervelend als een storing in het betalingsverkeer (iDeal). Gelukkig hebben wij u een oplossing kunnen bieden waar u blij van wordt. Met vriendelijke groet, DampenMag.NL

• Gerard Zanen
    Review voor DampenMag.NL

Geweldige hulp bij keuze twijfel door chatfunctie

• Jan
    Review voor DampenMag.NL

Met bestellen de verkeerde smaak binnen gekregen (kan gebeuren).
    Zeer netjes opgelost, doordat ik de al geopende mocht houden en de juiste de volgende dag gratis ontving.
    Top service!!!

Antwoord van DampenMag.NL

Er was inderdaad een foutje gemaakt bij het inpakken van uw bestelling. Wij zijn in ieder geval blij dat u weer tevreden bent. Met vriendelijke groet, DampenMag.NL

• henk baaiman
    Review voor DampenMag.NL

erg blij !!! de volgende dag zeer correct bezorgd en netjes verpakt.

• Clyde Druiventak
    Review voor DampenMag.NL

Snelle levering, tevreden met product

• Dhr John Peeters
    Review voor DampenMag.NL

Snelle levering. Goede kwaliteit. Gunstige prijs.

• Frank Schafer
    Review voor DampenMag.NL

Prima webshop. Vind zo'n minimaal bestedingsbedrag (voordat gratis verzonden wordt) alleen wel een beetje misleidend. Ik wil wel gewoon één flesje kunnen bestellen, als ik dat wil. Maar prima verder!

Antwoord van DampenMag.NL

Bedankt voor uw beoordeling! Wij hanteren inderdaad een min. bestelbedrag, wij doen dit om de gratis verzending aan te kunnen blijven bieden, ondanks dat de PostNL toch elk jaar weer de tarieven verhoogt.

Mocht u liever een enkel flesje willen bestellen, neemt u dan gerust contact op met de klantenservice om te vragen naar de mogelijkheden.

• J.
    Review voor DampenMag.NL

Spullen snel geleverd en netjes verpakt.
    Prijs is net iets lager als de anderen.
    Plus ze hebben het soort welke ik gebruik, en nog nergens anders heb gevonden

Antwoord van DampenMag.NL

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, DampenMag.NL

• patrick westerhof
    Review voor DampenMag.NL

Help uitstekend naar de juiste keuze

Antwoord van DampenMag.NL

Hartstikke fijn om te horen dat we samen de goede keuze hebben kunnen maken. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe set. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust aan onze klantenservice. Fijne Paasdagen!

• Stanley Sandriman
    Review voor DampenMag.NL

Liquid gewoon volgende dag in huis, netjes verpakt.. al had PostNL het doosje wel helemaal geplet, produkten waren nog heel.

Antwoord van DampenMag.NL

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij te horen dat onze service u bevalt, alleen heel vervelend dat de PostNL het doosje niet zo netjes heeft behandeld. Gelukkig waren de producten nog in goede staat. Mochten er in de toekomst toch beschadigingen zijn; neemt u dan gerust contact op met de klantenservice. Wij wensen u een fijne dag :)