Mary Beystraat 1
2324 DK Leiden

Google Plus/Places - 9,0
Bol.com 19 9,4

Patrick bosman beoordeelde op 2019-08-19

Goede service nemen tijd voor je en altijd goede produkten

Mich Bruggeling beoordeelde op 2019-08-19

Marco Gokke beoordeelde op 2019-08-15

Goede en snelle levering, goede prijzen

inge beoordeelde op 2019-08-13

goed verzorgd, op tijd bezorgd, goede kwaliteit - je krijgt wat beloofd

Arie Visser beoordeelde op 2019-08-12

Jan Koops beoordeelde op 2019-08-09

Johny Vink beoordeelde op 2019-08-05

Bezorging was snel .
maar ben te tevreden hoe het was verpakt alle flyer en rest onderdelen waren er los ingegooid dat had beter verpak kunnen worden.

johan martens beoordeelde op 2019-08-05

ik heb bijvoorbeeld een dartbord verlichting gekocht , die het niet goed doet . Zoiets kan natuurlijk gebeuren . Nu moet ik hem terug sturen voor reparatie en zijn de retour kosten voor me zelf . Dit had wel anders gekund vandaar MATIG .

Johanna

Wesley Van veenendssl beoordeelde op 2019-08-02

aa de reuver beoordeelde op 2019-08-01

Remon De Jonge beoordeelde op 2019-07-31

P Speijkers beoordeelde op 2019-07-30

Overzichtelijke site en snelle levering. Dank daarvoor.

Yvon Klous beoordeelde op 2019-07-28

K Vd wouw beoordeelde op 2019-07-28

Jim Van Fessem beoordeelde op 2019-07-28

Roger Mordang beoordeelde op 2019-07-25

Collin Van putten beoordeelde op 2019-07-25

kees willekes beoordeelde op 2019-07-25

Perfect, snel en goede kwaliteit. Top!

jos lockefeer beoordeelde op 2019-07-24

Tim Van Breda beoordeelde op 2019-07-23