DartshopLeiden
Uw specialist op het gebied van Darten.
Door onze unieke service, snelle levertijd onderscheidden wij ons !
9,2
Filter 3799 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2387 met beschrijving

• Dieuwertje

Mooie shafts

• Manuel Vancauwenberghe
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Vlug geleverd en deftig verpakt en vooral top producten

• Hoe beoordeel je DartshopLeiden?

• Dirk Neyens
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Hele goede service top winkel

• Veronique De Maerteleire

• Rob Matzen
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Netjes op de hoogte gehouden van de bestelstatus.
    Producten niet zo netjes verpakt, doos was beschadigd.

• Jan Timmer
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Pijlen na 1 dag al stuk, en “valt niet onder de garantie”

Antwoord van DartshopLeiden

Beste Jan,

Bedankt voor uw beoordeling.
    Wat jammer om te zien dat u ons beoordeelt met een één ster. Onze welgemeende excuses dat u enige teleurstelling heeft ervaren. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest.
    Wij hebben onze contactgeschiedenis met u en de case teruggekeken en willen u graag nog een wat meer uitgebreide uitleg geven, zodat u hopelijk met wat meer begrip kunt kijken naar deze situatie.
    U heeft ons per mail laten weten dat één van uw dartpijlen onverhoopt kapot is gegaan. Wij hebben u gevraagd om ons foto's van de kapotte dartpijl te sturen, zodat we gerichter met u mee zouden kunnen kijken en u de beste en meest juiste service kunnen bieden als mogelijk is in deze situatie. Na het beoordelen van de ontvangen foto's hebben wij kunnen constateren dat niet de dartpijl kapot is, maar dat het schroefdraad van de dartshaft onverhoopt is afgebroken. Onze excuses voor dit ongemak.
    Helaas kan dit altijd gebeuren, omdat het materiaal van plastic is gemaakt. Daarnaast is een dartshaft een gebruiksvoorwerp, waardoor de kans op breken helaas aanwezig kan zijn. Dit hoeft niet gauw te gebeuren, maar helaas is dit in uw geval wel gebeurd. Helaas hebben wij geen enkele dartshaft over die wij u zouden kunnen nasturen ter vervangen, omdat deze altijd in sets van drie verkrijgbaar zijn.
    Omdat het breken van een dartshaft helaas vaker kan voorkomen, willen wij onze klanten er altijd op voorbereiden dat er een mogelijkheid is dat dartshafts kunnen breken. Om deze reden adviseren wij onze klanten altijd om een voorraad shafts mee te bestellen, zodat er altijd met plezier gedart kan blijven worden, zonder enige teleurstelling.
    Een setje shafts (3 stuks) kunt u al aanschaffen vanaf 0,59 cent. Voor uw gemak sturen wij graag de link naar onze dartshafts door, zodat u deze allemaal op uw gemak kunt bekijken:
    U bent natuurlijk ook altijd welkom in onze winkel in Leiden om al onze dartshafts te bekijken.
    Dartshafts van het materiaal Titanium zijn de meest sterke shafts.
    Wij hopen dat wij u op deze manier voldoende uitleg hebben gegeven en wij hopen dat u enig begrip voor onze moeite kunt opbrengen. Graag zouden wij u dan ook vriendelijk willen vragen om het aantal sterren uit uw gegeven beoordeling eventueel te heroverwegen.
    Mocht er onverhoopt nog iets niet duidelijk zijn, aarzel dan alstublieft niet om contact met ons op te nemen. Wij willen u altijd zo goed als mogelijk helpen.

Team Dartshop Leiden

• Rico Boesmans
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Lena luxe geluiddemper besteld. Prijs kwaliteit. Heb bij aankomst gelijk de achterste plaat moeten nieten zodat deze er niet afviel. Binnenkant zit gewone isomo plaat. Mooi product voor deze prijs.

• Annemarie Boonstra

Prima service.

• Jeroen Vervoort
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Snelle verzending en leuke prijs voor een dartbord met verlichting

• Ylona Cillessen

Goede en snelle service

• John Vermond

Snelle Levering

• Karst Ottens

• Andre Haandrikman
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Artikel voldoet aan verwachting. Snel opgestuurd. Alleen jammer dat dpd niet voldoet aan verwachting.

• Shani
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Wij bestelden een demper voor ons dartbord, snelle levering en een top product!

• Steven Ligtenberg
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen

Antwoord van DartshopLeiden

Beste Steven,

Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling nog niet in goede orde is afgeleverd. Onze excuses hiervoor.

We hebben even met u meegekeken naar de status van de track & trace code. Volgens die status hebben wij uw bestelling op 26 maart meegegeven aan de bezorgdienst en hebben zij uw pakketje gescand. Helaas is er sinds dien geen nieuwe scan meer geweest. Onze excuses hiervoor.

Wij zullen direct een onderzoek laten starten door de bezorgdienst en zullen u hierover informeren per mail.

Helaas betreuren wij het dat u nog niet eerder contact met ons heeft opgenomen over de vertraagde levering van uw bestelling. Wij hadden namelijk graag veel eerder navraag kunnen doen bij de bezorgdienst. Uiteraard gaan wij ons uiterste best voor u doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij informeren u per mail, zodra wij enige informatie hebben vanuit de bezorgdienst.

Team Dartshop Leiden

• Harm Markus

Super snel geleverd

• Petra Wijnen

Snelle en correcte levering

• Joey Alting
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Snelle levering, prima kwaliteit. Alleen had de licht ring wat steviger verwacht maar is prima kwaliteit zo

• Frankie
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Goed en degelijk. Snel verzonden, goed verpakt. Helemaal top!

• S De reuver
    Geverifieerde klant van DartshopLeiden

Mooie en goed op maat dart kast binnen gekregen,heel erg tevreden mee.