Das&Strik
Als je op zoek bent naar statuur, autoriteit en uitstraling kunt je nu het beste direct een upgrade kopen! Stropdassen zorgen bijvoorbeeld voor dat extraatje dat net genoeg is om een grote deal te sluiten of een promotie te maken. Een stropdas draagt bij aan het uiterlijk van een man en zijn ego, net als strakke sokken en flitsende riemen. Accessoires koop je daarom bij Das & strik! Hier vindt je blauwe stropdassen, rode stropdassen, zwarte stropdassen, maar ook allerlei verschillende kleuren vlinderstrikken, riemen en zonnebrillen. Voor ieder wat wils! Wacht niet langer en bestel nu je stropdas en vlinderstrik of andere vette accessoires online.

Lidmaatschap per 12-03-2018 stopgezet

9,5

• Jill Blok
    Review voor Das&Strik

Was prima bestelling! Alleen jammer dat de originele tijd die stond dat bezorgd zou worden, werd uitgesteld! Maar wel snelle bestelling!

• Jaap van Belkum
    Review voor Das&Strik

Uitstekende kwaliteit en zeer snel geleverd!

• Pim Frikken
    Review voor Das&Strik

Supersnelle levering en dat zonder verzendkosten!

• Andrew Snowball
    Review voor Das&Strik

Correcte en vlotte service en kwalitatief product!

• Alexander

Prima

• F.A.J. Bakker

correct

• BM Zappeij
    Review voor Das&Strik

De bestelde das werd de volgende dag al bezorgd. Geweldig! Kleur en kwaliteit zijn ook erg mooi.
    Als ik weer een stropdas nodig heb voor mijn man weet ik wel waar ik terecht kan.

]
    Diny Zappeij

• J Keppel
    Review voor Das&Strik

Slecht te bereiken met de telefoon. Maar via de mail wel goede contacten te bereiken.
    Na aangeven omruilen van riem geen probleem.

• A. de Bruijn
    Review voor Das&Strik

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Mooie stropdas voor een mooie prijs en zoals beloofd een super snelle levering.

• Pim
    Review voor Das&Strik

Bestelling na een dag al binnen en kreeg complimenten van collega's over mijn nieuwe das.

• Quinten
    Review voor Das&Strik

3 stropdassen besteld en volgende dag binnen. Dik tevreden!

• Bram
    Review voor Das&Strik

Hier haal ik mijn dassen sinds kort en ben erg tevreden. Goede kwaliteit en ze blijven goed zitten, top!

• Greetje
    Review voor Das&Strik

Waanzinnig leuke sokken gekocht. Fijne kwaliteit en een snelle levering.

• Joost
    Review voor Das&Strik

Top, doen wat er beloofd wordt. Levering de volgende dag al en fijne kwaliteit sokken!

• Erik
    Review voor Das&Strik

Had een vraag over de lengte van de riem en werd snel en vakkundig geholpen. Ook te spreken over de kwaliteit van de riem!

• Marjolein Tepper
    Review voor Das&Strik

Hier een leuk paar sokken gekocht voor mijn vriend. Snel geleverd en het zijn hele toffe sokken! Aanrader.