Vandaag het hondje binnen gekregen. Heel mooi en prima verpakt. Ben er heel blij mee. Ga zeker kijken voor nog meer mooie dingen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Carin
- Carla Bastiaansen
Hele leuke winkel en ook een vriendelijke verkoopster
Hoe zou je De Arrangerie beoordelen?
- lucie Looijmans
goede service zorgvuldig verpakt snel geleverd tot een volgende keer
- Sylvia Koks
Makkelijk bestellen via website Netjes mail ontvangen als bevestiging en dan ook netjes n mail toen mijn pakket klaar lag. In de winkel gaan ophalen, vind ik erg fijn en makkelijk. Altijd gezellige vriendelijke ontvangst, gezellig praatje! Echt top!
- Jolanda Bollekamp
Goede service en hulp
- Marja Verboom-Hornes
Goed verzorgde snelle levering.