Aalsmeerderweg 283-20
1432CN Aalsmeer

Google Plus/Places - 9,6

Eric Borgers beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering, mooi in orde; top.

Guido Kruit beoordeelde op 2019-09-15

Chantal Oerlemans beoordeelde op 2019-09-15

Heel tevreden

Hans Sol beoordeelde op 2019-09-14

Bereikbaar is goed.
Goede en vriendelijke ontvangst ruime keus en goede voorlichting.
Kortom een aanrader.

Kim Weerdenburg beoordeelde op 2019-09-13

Carin Fortuyn beoordeelde op 2019-09-13

Top, was even klein dingetje met DHL maar dat hadden ze al door en hadden meteen gemaild.

Producten nu uitproberen maar het ziet er goed uit.

carolien geleijnse beoordeelde op 2019-09-13

Connie Oosten beoordeelde op 2019-09-09

Anita Baljet beoordeelde op 2019-09-09

Altijd goed en altijd vriendelijk geholpen.

Loredana Thijssen beoordeelde op 2019-09-09

Zoals altijd is de bestelling weer keurig netjes geleverd. Producten zien er goed uit en ruiken goed!

Reactie van De Baroen:
Onze excuses, dat we niet gereageerd hebben. Ik ben wezen zoeken en heb uw mail in onze spamfilter gevonden. Voor een volgende keer: u mag ook bellen.

Rita De Valck beoordeelde op 2019-09-08

Het vlozaad was zeer goed verpakt maar het vorige dat we hadden was veel donkerder is er verschil in , dit was lichtbruin

Reactie van De Baroen:
Vlozaad is een natuurproduct en kan per levering iets in kleur verschillen. We verkopen op onze site 2 soorten vlozaad; namelijk een licht bruine variant en een donker bruine (zwarte) variant. Misschien heeft u de vorige keer de donkere variant gehad.

ahmet ismail beoordeelde op 2019-09-08

r looijen beoordeelde op 2019-09-07

Monique Sluijk beoordeelde op 2019-09-07

Top

Liesbeth Delmont beoordeelde op 2019-09-07

Ik ga er nog bestellen. Het product dat ik bestelde kende ik door de persoon dat dit eens had gegeven met mijn bestelling met kruiden voor mijn paard. Dus wilde deze ook. Super snelle levering!! De dag erna had ik de bestelling.

Astrid Olde Olthuis beoordeelde op 2019-09-06

Lily Vroon beoordeelde op 2019-09-05

Super communicatie, Super service, super afgeleverd.

M.J Jong beoordeelde op 2019-09-02

Sarah Weide beoordeelde op 2019-09-02

Nu 2 keer besteld hier en beide keren zeer tevreden met zowel de producten als de service. Het wordt sneller dan verwacht opgestuurd en de producten zitten goed verpakt zodat je ze ook beter kunt bewaren. Goede kwaliteit en voor een fijne prijs, elders is het vaak (een stuk) duurder, dus zeer tevreden en mijn dieren zijn er helemaal gek op!

A.F.M. Gresnich beoordeelde op 2019-08-30