De Goud Winkel

De Goud Winkel

Al meer dan 25 jaar de specialist in occasion en nieuwe gouden en zilveren sieraden. Onze producten zijn online te bestellen maar natuurlik ook te bekijken in onze showroom in Rotterdam west.
9,6
Filter 2050 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1413 met beschrijving

• Kudeman Bala

Goeie service , goeie aardige collega "s

• Peter Schiele
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Toppers. Snelle app,. Leuke artikelen en eerlijke prijs.

• Hoe beoordeel je De Goud Winkel?

• Rob
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

In de overzichtelijke website is het makkelijk te navigeren. Een prima prijs/kwaliteitverhouding. Duidelijke leveringsvoorwaarden en last but not least: Snelle levering. Heel hartelijk dank!

• Jan van Delden

Mooie prijzen goede service

• Alvaro Sebastiao

Geweldige service

• Bina Breeuwsma
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Zeer snelle reactie en altijd bereid het sieraad te laten zien op een filmpje

• Angie

Super service, mooie armband

• Chiquita
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Mooie sieraden en uitstekende service!

• anne ijzenbrandt
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Goed verzorgd verpakt hoevde niet te tekenen voor omt vangst Vreemd dat was wel voor gesteld en in de brieven gestopt

• Samia El Hamdaoui
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Snelle levering en heel blij mee. Tevreden zoals altijd!

• Treas
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Super snelle levering en een fijne klantenservice. En niet geheel onbelangrijk ben ik erg blij met mijn gouden armbandje! Meer sieraden wordt vervolgd...

• Jeffrey de Roo
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

ben je opzoek naar leuke sieraden dan is de goudwinkel een absolute aanrader!

• Simone van Voorst
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Snel besteld en geleverd, prachtige ketting

• Megan
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Ik ben heel blij met de ring die ik besteld heb. De levering ging vlot en snel. Het enigste waar ik me een beetje aan stoor zijn de krasjes aan de binnenkant van de ring. Ik zal hoogstwaarschijnlijk nog langs een juwelier gaan om deze te laten weghalen. Voor de rest was alles inorde. Bedankt!

• Eva S.
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Heel blij met mijn Surinaamse boei armband met rozenknopjes. Heel snel reactie op vragen omtrent het sierraad. En erg fijn dat extra beeldmateriaal werd gestuurd. Binnen twee dagen de mooie band binnen. Super blij mee!!!!

• Mmmm Kuipers
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Hele goede service waarbij er ook echt de tijd voor je wordt genomen. Persoonlijk advies en meedenken is hier absoluut aan de orde. Trouwe klant en vooral terugkerende klant.

• Martin
    Review voor De Goud Winkel

Precies wat je verwacht: uitgebreide keuze, bestellen en snelle levering. Keurig!

• Lorenzo Reumel
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Snelle levering, het is mijn 2e bestelling al en altijd goede service gehad.

• Rosco Pinas

Mooiste sieraden van nederland

• PWG Pattinasarane
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Zoals altijd.. Snelle verzending, mooie juwelier. Aanraden!!