De Goud Winkel

De Goud Winkel

Al meer dan 25 jaar de specialist in occasion en nieuwe gouden sieraden. Onze producten zijn te bestellen online en af te halen in onze winkel.
Filter 157 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 124 met beschrijving

• MBOSS
    Review voor De Goud Winkel

Hier krijg je mooie sieraden en natuurlijk goeie prijs en een zeer vriedelijk service, ben een heel goeie speciaal klant 👍

• Melissa Hass
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Super lieve mensen! En mooie sieraden.

• Hoe beoordeel je De Goud Winkel?

• Maija Waterman
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Goed service en klant vriendelijk

• Appie
    Review voor De Goud Winkel

Goede service

• Remy conception
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

snelle levering, en goede service

• Remco Esveld
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Veel keuze, snel reactie op je vragen en levring op basis van prima voorwaarden. Na de bestelling word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
    Prima webshop !

Antwoord van De Goud Winkel

Hallo Remco, bedankt voor je beoordeling van onze webshop. We zijn er erg blij mee en zijn hier ook zeker mee geholpen! Gouden groet, Team De Goud Winkel

• Cinderella Hagemans

Betere kwaliteit leveren

Armband die niet netjes afgewerkt is. mis na 1 dag dragen al 3 steentjes je ziet soldeer puntjes zitten. Ik vindt t niet waard voor me geld zal daar niet nog iets bestellen.

Antwoord van De Goud Winkel

Hallo Cinderella, wat vervelend nou. Dat is natuurlijk niet de bedoeling als je een sieraad bij ons koopt. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Dan gaan we het oplossen voor je. Ook kun je er uiteraard altijd voor kiezen de armband terug te sturen naar ons dan krijg je gewoon je geld terug. Neem aub even contact met ons!.
    Groet Team De Goud Winkel

• Tamara Jeurissen

Mooie producten goede prijs

Hallo Tamara,
    Bedankt voor je beoordeling van onze webshop!
    Groet, Team De Goud Winkel

• Pp

Super snelle levering !!

Antwoord van De Goud Winkel

Hallo! Met reageren op de review zijn we iets minder snel maar de sieraden kwamen wel supersnel gelukkig en daar gaat het tenslotte om;) Bedankt voor je review. We zijn er blij mee! Gouden groet, Team De Goud Winkel

• Melanie Jobse
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Snelle levering product klopt met de foto’s en afterpay vind ik persoonlijk heel fijn

Hallo Melanie,
    Fijn dat je de tijd hebt genomen om onze webshop te beoordelen. En fijn dat je zo tevreden bent. Tevreden klanten is waar we het voor doen natuurlijk;) Gouden groet, Team De Goud Winkel