De Goud Winkel

De Goud Winkel

Al meer dan 25 jaar de specialist in occasion en nieuwe gouden sieraden. Onze producten zijn te bestellen online en af te halen in onze winkel.
Filter 712 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 588 met beschrijving

• Angela Lodewijk
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Goede service snelle levering en netjes in contact

• Jaouad Rak-kani
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Duidelijkheid, optijd, en waakzaam bezorgd .

• Hoe beoordeel je De Goud Winkel?

• Edin Skender
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Goeie producten goeie kwaliteit en goeie service.. al met al dikke aanrader

• Chay Geerman

Beste goudwinkel

• Faasje
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Ik heb nog nooit sieraden online besteld, maar door de lockdown was alles gesloten. Mijn man was jarig op 5 januari 2022 en ik wilde graag een nieuwe ketting voor hem kopen. Ik kwam de site van De Goudwinkel tegen, maar ik heb eerst onderzocht of dat het wel betrouwbaar was door verschillende recensies te lezen EN doordat je gewoon super makkelijk via app contact kan leggen. Dit was volkomen nieuw voor mij, maar ik ben zo goed geholpen door het personeel. Ik was aan het twijfelen tussen 2 kettingen, ik vroeg of dat het mogelijk was om foto's te sturen, ik kreeg een filmpje en foto doorgestuurd. Erg blij mee, en ze hebben echt de tijd genomen om mij advies te geven. De verzending is ook goed verlopen, duur drukte van de feestdagen, iets wat langer geduurd, maar gelukkig nog op tijd. Mijn man is heel blij met de ketting en ik had nog een hangertje erbij besteld :-) Alles goed ontvangen en ik zou zo weer een bestelling doen als ik weer wat zou willen kopen qua sieraad. Dank jullie wel voor jullie medewerking en top geregeld!!!

• Dilek
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Na het vergeten van de verjaardag van mijn man moest ik snel een cadeautje zien te regelen. Nu winkels allemaal gesloten zijn valt dat niet mee. gelukkig heb ik jullie online gevonden. Na heel vriendelijk en accuraat te zijn geholpen heb ik mijn man een schitterende armband kunnen geven op zijn verjaardag. Hij is er erg blij mee!

• Wil Deugd

Prachtig gedetailleerd goud

• Rachelle Toorenburg
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Goede kwaliteit en snelle veilige bezorging!

• Linda Kleijweg
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Zeker de service is netjes ,zeker raad ik deze site aan 😉

• Lim Liezen
    Geverifieerde klant van De Goud Winkel

Leuk contact via intstagram behulpzaam