De Heeren van 17

De Heeren van 17

Al Sinds 2005 een begrip voor exclusieve koffie en thee in Veenendaal en omstreken. Wij helpen u graag met het vinden van de lekkerste koffie, fijnste thee en mooiste bonbons. Wees welkom bij ons in de winkel en bij ons op het terras om te genieten van de lekkerste koffie- en theespecialiteiten, uiteraard met een locale lekkernij.

Tevens verkopen wij ook koffiemachines van het Zwitserse merk Jura, de nr 1 koffievolautomaat! U kunt bij ons terecht voor advies, service, accessoires en onderhoudsartikelen.

Wij staan graag voor u klaar, met liefde vertellen wij alles over onze producten en helpen u graag met al uw vragen.
Koffie, Thee, Bonbons
De zekerheden van https://www.deheerenvan17.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Met service maken wij het verschil! Welkom bij De Heeren van 17, al sinds 2005 een begrip voor exclusieve koffie en thee in Veenendaal en omstreken. Wij helpen u graag met het vinden van de lekkerste koffie, de fijnste thee en de mooiste bonbons. Wees welkom in onze winkel en op ons terras om te genieten van onze koffie- en theespecialiteiten. Uiteraard met een lokale lekkernij!

Wij verkopen ook koffiemachines van het Zwitserse merk Jura, de nummer één koffievolautomaat. kunt daarnaast bij ons terecht voor advies, service, accessoires en onderhoudsartikelen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018