De Hollandse Fiets

De Hollandse Fiets

Wij verkopen nieuwe fietsen van het merk Avalon en Vougue. Deze fietsen zijn allemaal \"made in holland\"

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 27-09-2016 ingetrokken

6,8

• EJM Sparidaens
    Review voor De Hollandse Fiets

De fiets welke ik bestelde werd binnen 24 uur keurig bezorgd. De eenvoud van monteren was geen probleem. Het was een makkie. De fiets zelf voldoet echt keurig aan mijn persoonlijke wensen. Het ding (zonder versnellingen) is constant in balans en trapt erg gemakkelijk. De Hollandse fiets verdient een pluim zowel in levering als nazorg. Ze zijn telefonisch makkelijk bereikbaar en daardoor betrouwbaar als er zich problemen voordoen met de fiets. Ik had namelijk een verkeerde trapper aangeleverd en dit werd binnen 24 uur hersteld.

• L. van den Eijnden
    Review voor De Hollandse Fiets

Ik heb een mooie zwarte transporter fiets gekocht bij De Hollandse Fiets, vooral de prijs-kwaliteit verhoudt zich ontzettend goed.
    De fiets werd netjes binnen de geleverde tijd bezorgd en alles zag er top uit. Ik kon zelfs een ander afleveradres opgeven en er werd van tevoren gebeld wanneer ze de fiets kwamen afleveren.
    Ik rijd nu iedere dag met veel plezier op deze fiets! :-)

• H Houben
    Review voor De Hollandse Fiets

Via deHollanse-Fiets een fiets willen kopen met gebruikmaking van het fietsplan van de werkgever. De offerte was geen probleem en werd ook prompt per email ontvangen, echter nadat de werkgever het bedrag had overgemaakt aan deHollanse-fiets werd ik ziek en heb pas laat kunnen reageren voor de echte bestelling en bijbetaling. Het heeft toen al veel telefoontjes gekost om eindelijk iemand aan de telefoon te krijgen en natuurlijk alles kon zij zouden mij terug bellen als ze contact hadden gehad met de leverancier. Dit telefoontje kwam echter nooit. Dus ik weer bellen...bellen...bellen en kreeg eindelijk weer iemand aan de telefoon. Hierna vertrouwde ik het zaakje niet meer en heb per email de koop geannuleerd en verzocht het geld terug te storten. En wat schetst mijn verbazing....geen enkele reactie. Telefoon wordt ook niet opgenomen, hoe vaak je het ook probeert.
    Nu dan maar een nieuwe mail en hun 10 dagen de tijd gegeven om het bedrag terug te storten, daarna zit er niets anders op dan aangifte doen bij de politie en de rechtsbijstand in te schakelen !

• ingridluyten
    Review voor De Hollandse Fiets

heb op 02-04-14 een Troy bakfiets met trapondersteuning gekocht , volgens de zaakvoerder een degelijke in nederland gemaakte fiets ! De fiets is 09-04-14 in delate namiddag geleverd , de dag nadien de fiets uitgepakt en nagekeken , op verschillende plaatsen lakschade , de bak beschadigd , veiligheidsriempje verkeerd gemonteerd ,enz.. de dag nadien de verkoper via mail op de hoogte gebracht en een nieuwe fiets gevraagd , moest eerst de leverancier raadplegen en ging mij op de hoogte houden , na enkele dagen bericht dat wij zelf of de transporteur de schade veroorzaakt hadden , de verkoper zou de fiets laten ophalen , de fiets terug laten opspuiten en een nieuwe bak erop na 2 weken de fiets terug gekregen , zag er nog slechter uit en ik heb de fiets geweigerd nu , na een week een mail ontvangen dat de fiets in perfecte staat afgeleverd was , dat wij zelf de beschadigingen aangebracht hebben , dat we sneller hadden moeten reageren , dat ze stallingskosten gaan aanrekenen (2,50 € ) per dag , de levering van de fiets zelf zal moeten betalen maar een nieuwe fiets NEE , waar zit mijn recht op 1 jaar fabrieksgarantie of goederen niet goed retour en mijn geld terug ? PS de verkoper ziet de fietsen niet , fungeert gewoon als tussenpersoon dus aan iedereen koop hier absoluut geen fiets !!!

• V.Driessen
    Review voor De Hollandse Fiets

Na lang wikke en wegen heb ik besloten om een bakfiets te gaan
    aanschaffen...Ik heb toen contact gezocht met De Hollandse Fiets omdat
    bij hun de bakfiets Troy ( elektrisch ) het goedkoopste was...
    Alleen kan je via hun site geen accessoires bestellen, dus heb ik ze maar
    even gebeld...binnen 1 dag werd ik terug gebeld dat het allemaal geen
    probleem was om mijn accessoires 2 babyschelpen en 2 peuterschelpen
    erbij te bestellen...Ik heb deze op dinsdags besteld en vrijdags was de
    bakfiets helemaal compleet afgeleverd...Alleen tot mijn verbazing was er
    de verkeerde huif bijgeleverd :-( ik heb meteen gebeld en het werden
    meteen opgelost, ik moest deze terug sturen en als ze deze binnen
    hadden zouden ze mij de juiste huif geleverd :-) binnnen 2 dagen had ik
    mijn huif binnen...ook werden de kosten van het verzenden vergoed
    door De Hollandse Fiets...
    Al met al ben ik een zeer tevreden klant!!!