De KoopjesKoning

Verkoop diverse artikelen met
beperkte voorraad.
Combinatie met afhalen aan
thuisadres (klant
betaald aan de deur en krijgt
direct een bon mee)

Lidmaatschap per 17-11-2016 stopgezet

9,5

• Matea

Ontevreden
    Meisjesfiets besteld
    Wel op tijd bezorgt
    Maar zonder bon en wat nog erger is zonder gebruiksaanwijzing hoe de fiets inelkaar gezet moet worden dat mag ik zelf uit gaan zoeken !!!
    Wel goed opgelost.

Antwoord van De KoopjesKoning

Beste Matea,

Wij betreuren het feit dat uw product niet voldoet aan u verwachting. Graag attendeer ik u er op dat onze service houdt niet op nadat het geld binnen is.
    Wij zullen u dan ook z.s.m. contacteren via het bij ons bekende mail adres en zorg dragen voor een passende oplossing van deze kwestie.

• Bert in 't Veld
    Review voor De KoopjesKoning

Mooie prullenbak besteld, kwam helaas beschadigd aan. Terug gestuurd. Geld plus verzendkosten binnen 1 week retour gekregen. Erg goede service!

• Paul
    Review voor De KoopjesKoning

Jammer dat het product niet goed verpakt was. Het zat gewoon in de originele fabrieksverpakking en daar was een verzendetiket opgeplakt. De mixbeker was gescheurd en daardoor onbruiktbaar. Naar aanleiding van deze review had ik contact met de leverancier die een goede oplossing aanbood waarvan ik gebruik kon maken. Hij gaf aan de manier van verpakken aan te passen. Perfecte reactie en goede nazorg.

• Pieter jansen
    Review voor De KoopjesKoning

Super goede service zaterdag avond een friteuse besteld en kon hem 10 minuten later al op komen halen.
    Super geregeld

• joeri

betalen bij afhalen.
    Flexibel.
    Snel met reactie via mail.
    Vriendelijk en niet onbelangrijk...een hele goede aanbieding..wat wil je nog meer.
    Deze shop staat vanaf nu in mijn favorieten lijstje!

• Uw naam
    Review voor De KoopjesKoning

Vanmiddag gebeld voor buffet warmhoud schalen, door snelle service en flexibiliteit had ik de apparatuur 's avonds al in huis!
    Goede prijs / kwaliteit verhouding en fijn meedenk werk door verkoper.

Helemaal blij en voor mijn volgende aankoop heb ik mijn adresje wel gevonden!

• Gertjan van 't Hoog
    Review voor De KoopjesKoning

Top zaak, bestelling was volgende dag al geleverd!
    Min punt: Producten zijn snel uitverkocht

• Danny Berends
    Review voor De KoopjesKoning

Mijn Brabantia afvalemmer was binnen 2 dagen binnen. Gezien de lage prijzen was ik een beetje terughoudend, maar het product was inderdaad helemaal nieuw. Ik ga jullie zeker aanbevelen, helemaal top!