De Lampenbaas

De Lampenbaas

Dé lampenspecialist van Nederland en België. De Lampenbaas biedt kwaliteitslampen voor iedere plek binnenshuis.

Service en vertrouwen staat bij ons op 1!
verlichting ventilatoren
7,7

• Jeanette
    Review voor De Lampenbaas

Hoe is het mogelijk; wat een slechte service. Zit nu al lang te wachten op mijn bestelling die reeds betaald is, bijna 500 euro!
    Zou je aanraden om via Decohome en de Lampenbaas nooit iets te bestellen.

• Niks kopen!
    Review voor De Lampenbaas

Een lamp besteld en na 2 maanden stuk. Uiteindelijk een nieuwe gekregen maar blijkt na kort gebruik ervan ook stuk gegaan. Garantie is 5 jaar. Maar krijg geen contact met ze. Bellen lukt niet en geen reactie op mijn e-mails voor een passende oplossing. Namelijk dat ik mijn geld terug wil en de lamp retour. Waardeloos!

• Hoe beoordeel je De Lampenbaas?

• Evelien
    Review voor De Lampenbaas

Mijn bestelling is al meer dan een maand geleden geannuleerd. Ik heb hier wel voor betaald. Ik heb al via meerdere manieren geprobeerd contact te zoeken maar kan ze op geen enkele manier iemand bereiken. Ondertussen hebben wij nog steeds onze 300 euro niet terug. Echt waardeloze service!

• Herman
    Geverifieerde klant van De Lampenbaas

no nonsense, lampenbaas doet wat hij belooft

• Eddy Vanfroyenhoven
    Geverifieerde klant van De Lampenbaas

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen na een maand te hebben besteld. Bij bestelling geen bevestiging gekregen zevenmaal gebeld eerste keer antwoord gekregen daarna antwoord apparaat. Mail gestuurd en twee keer kontact formulier geen reactie ! . Ik hoop mijn bestelling te mogen ontvangen heb reeds het volledige bedrag betaald.

• nicole schroder
    Geverifieerde klant van De Lampenbaas

moest zeer lang wachten op retour reactie en terugkoppeling bij Klarna

• Elly
    Review voor De Lampenbaas

Heb binnen de tijd bestelling geannuleerd met het juiste document kreeg mail en nota dat geld binnen 1 a 3 dagen retour geboekt werd dit was 3 mei nu al meer dan een week nog niets ontvangen. Zeer slechte service en voor mij komt dit over als oplichting zijn ook niet per telefoon te bereiken krijg je bandje kunnen niet opnemen t/m 15 juni niet via Messenger als je vraagt om gegevens hoor je niets meer. Advies niets bestellen zeer slechte service en maken beloften niet waar.

• Carla
    Review voor De Lampenbaas

ik heb een tafellamp besteld en wel een bevestiging gekregen, maar nog steeds geen reactie gehad of het verstuurd is. Ook telefoonnummer is niet te bereiken, krijg meteen de voicemail. Nu al twee keer het contactformulier ingevuld, maar zelfs daar reageren ze niet op! Ik krijg het idee dat de firma helemaal niet bestaat...en dat ik dus met oplichting te maken. Ik ben blij dat ik het via Klarna heb gedaan. Ik hoop dat ze door deze review wel reageren...

• Patrick Boers
    Geverifieerde klant van De Lampenbaas

Snelle levering goede service kwaliteit is uitstekend echt aanrader

• sjef Peters

snelle levering,goed verpakt.
    product voldoet helemaal aan de verwachting

de geleverde lamp voldoet helemaal aan de verwachting
    goed verpakt en snel geleverd
    prima zo

• Colin B
    Review voor De Lampenbaas

Via Google terecht gekomen bij de Lampenbaas. Aantal lampen besteld voor een zeer goede prijs. Kwaliteit is ook uitstekend!

• Maurice (wel een echte review, alle 5 sterren zijn fake reviews)
    Review voor De Lampenbaas

Probeer al een week mijn lamp retour te sturen. Ze geven gewoon niet thuis, antwoorden geen mail, en nemen de telefoon niet op.
    Geloof de 5 sterren reviews NIET, als je ze doorleest ziet zelfs een klein kind dat het zelfgemaakte reviews zijn.

Antwoord van De Lampenbaas

Goedendag Maurice, ik hoop dat je mijn bericht goed hebt ontvangen. Alle reviews zijn wel echt kan ik u vertellen want dat is het beleid van webwinkelkeur. Ik kom graag met u in contact. Helaas betrof het een technisch mankement in de website wat nu is opgelost.

• D, Kramer
    Review voor De Lampenbaas

Op 15-2-2024 een bestelling gedaan van een vloerlamp Geneva. Op 22-2-2024 een mail ontvangen met bericht je bestelling is afgerond en onderweg alsmede een track en trace nummer ontvangen. Bij Post.nl is het pakket nog niet ontvangen.

Door de lampenbaas is contact met mij opgenomen en excuus aangeboden. Inmiddels is de zaak naar tevredenheid opgelost.

• Mees Reekers
    Review voor De Lampenbaas

Eerste keer dat ik iets bij dit bedrijf heb besteld en ik ben zeer tevreden. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en de levering was snel.

• Toon Goens
    Review voor De Lampenbaas

Uitstekende service bij het installeren van een railsysteem voor spots. Een spot veroorzaakte kortsluiting en een andere spot was doorgebrand. Na een telefoontje werd zonder gedoe direct een nieuwe spot inclusief nieuwe lamp opgestuurd. Veel bedrijven kunnen hiervan leren.

• Mart Koopman
    Review voor De Lampenbaas

Ik heb 2 Lofty tafellampen gekocht bij deze winkel. Wat een gezellige lampen zijn dat! Het kostte even moeite om ze in elkaar te zetten, maar ze staan prachtig. Ook heb ik een 2-lichts Magno lamp gekocht. Die staat inmiddels ook te stralen. Een geweldige uitgebreide collectie en supersnelle levering. Ik ben enthousiast.

• Paulus Van Acker

• Evi Jansen
    Review voor De Lampenbaas

We zijn erg blij met onze aankoop en zullen zeker terugkomen.

• De Bier Fabriek
    Review voor De Lampenbaas

De lamp was goed verpakt en voldeed aan onze verwachtingen. De beschrijving en foto's op de website kwamen overeen met wat er geleverd werd.

• Puck Kok
    Review voor De Lampenbaas

Het bestellen verliep probleemloos en de informatie over de bestelling en levering was duidelijk en meer dan voldoende.