De MuziekBox
Een webshop in muziekdoosjes, speeldoosjes, sieradendoosjes & muziekknuffels. Naast muziekdoosjes voor baby's en kinderen, verkopen wij ook muziekdoosjes voor volwassenen.
De zekerheden van https://www.demuziekbox.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Vanuit de wens om heel graag een eigen webshop te hebben om de opgedane e-commerce ervaring in de praktijk te brengen, is het idee van ‘De MuziekBox’ ontstaan. We (Miriam & Patrick) waren op zoek naar producten waar wij zelf enthousiast van werden en waarmee je ook een goed gevoel geeft. Dit zijn muziekdoosjes geworden!

Muziek doet iets met iedereen en bij een muziekdoosje heeft ook (bijna) iedereen wel warme gevoelens van vroeger. Of je had er zelf één op je slaapkamer of je kwam bij iemand die er één had waar je dan graag naar mocht kijken en luisteren. Dit maakt het dan ook een leuk cadeau om te geven, je geeft een herinnering.

Bekijk Manifest