De Portugees
Import en verkoop online van ambachtelijke en zeer originele producten en delicatessen, rechtstreeks uit Portugal. Een bedrijf gevestigd in Nederland sinds 2004, met een echt Portugese ziel. Welkom! Bem-vindo!

www.deportugees-webshop.nl
handgemaakt keramiek wandpanelen delicatessen

• Sandra
    Review voor De Portugees

Mijn servies aangevuld met een aantal schaaltjes van het koolservies. Prachtig! Heel blij mee. En zoals altijd snel geleverd en goede communicatie. Bedankt weer!

• Anyal Derksen
    Review voor De Portugees

Wat een mooie tegels! Verzending was snel. En het zat erg goed verpakt. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden!

• Hoe beoordeel je De Portugees?

• Jean

Prima, zeer tevreden!

• Roel
    Review voor De Portugees

Uitstekende snelle en vriendelijke afwerking van de bestelling. Zoals je graag wilt dat het gaat. Bedankt!

• Julie
    Review voor De Portugees

Uitstekende service, producten goed ingepakt. Was zo blij dat ik de producten die ik in Portugal kocht bij jullie vond.

• Paaf
    Review voor De Portugees

Fantastische service, 2 flessen heerlijke olijfolie fantastisch verpakt, snelle verzending, en een echt persoonlijke touch. Zo zou iedereen het moeten doen. Dank!

• Marjon
    Review voor De Portugees

Uitermate klantvriendelijk en zeer goede service!

• Erica
    Review voor De Portugees

Eerlijke producten en een eerlijke prijs.

• Laura
    Review voor De Portugees

Goede prijs kwaliteit, snel geleverd en zeer goed verpakt.

• Jicky
    Review voor De Portugees

Al een paar keer iets gekocht bij De Portugees. Gisteren vijf lantaarns ontvangen, goed verpakt, snelle levering. Fijn dat het mooie Portugese aardewerk nu ook in Nederland te koop is.

• Guus Leussink
    Review voor De Portugees

Ik had een tijdje geleden een Portugese haan besteld bij Carlos en de keuze is reuze dus hij heeft mij fijn geholpen om de juiste haan te kiezen. Ik heb deze opgehaald in Helmond en plezierig met Carlos kennis gemaakt. Deze maand heb ik een tegeltableau bij hem besteld en die heb ik in goede orde ontvangen. Wat fijn dat deze kunst hier in Nederland verkrijgbaar is !

• Truus van Buuren
    Review voor De Portugees

Prachtige Portugese artikelen tegen een goeie prijs!

• Menno
    Review voor De Portugees

Prachtige schalen en borden, vakkundig verpakt, snelle verzending en uitstekende service, aanrader!

• Loet
    Review voor De Portugees

Heel blij met de mogelijkheid om deze mooie spulletjes ook in NL aan te schaffen. Duidelijke berichtgeving over bezorging. Ik ga vaker kijken voor spulletjes.

• Jac
    Review voor De Portugees

Wijn besteld, was er binnen enkele dagen. Goed verpakt.

• Elfi
    Review voor De Portugees

Product perfect, zoals op de website

• Marie-José
    Review voor De Portugees

Wandlantaarn gekocht. Mooie kleuren, snelle levering en heel goed verpakt en dus heel ontvangen.
    Een echte aanrader!

• ronnie
    Review voor De Portugees

mooie hangende bloempotten bestelt .mooie kleueren zo als op foto te zien op website, en snelle levering

• Monique
    Review voor De Portugees

Goede adviezen, snelle reactie en erg vriendelijk. Bestelling werd binnen afgesproken tijd geleverd. En het naambordje is prachtig geworden. Ik ben super tevreden!

• Fre
    Review voor De Portugees

Heel vlotte afhandeling van mijn bestelling… heel vriendelijke persoon Carlo die altijd een oplossing tracht te vinden! Mooie authentieke Portugese goederen. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»