De Portugees
Sinds 2004 import van ambachtelijke producten en delicatessen rechtstreeks uit Portugal. Bekijk onze heerlijk assortiment op:
www.deportugees-webshop.nl.

Betrouwbaar en professionele service.

Wij stellen het zeer op prijs als u ons een review geeft. Door een review achter te laten kunt u ons en de bezoekers van onze webshop laten weten wat uw ervaring is met De Portugees.
Hartelijk dank

• Miranda Haans
    Review voor De Portugees

Hele leuke potten besteld en alles keurig,netjes geleverd. Goed verpakt en alles is duidelijk op de site

• Gaby
    Review voor De Portugees

De uienpot is prachtig! Snelle levering en uitstekend verpakt. Ik heb nog meer leuke dingen gezien op de website. Zodra onze nieuwe keuken klaar is, ga ik weer een bestelling doen voor leuke accessoires!

• Hoe beoordeel je De Portugees?

• Annemarie
    Review voor De Portugees

Altijd vlotte en nette afhandeling

• Pem
    Review voor De Portugees

Super service! Fijn persoonlijk contact via whatsapp

• Peter
    Review voor De Portugees

Hele snelle levering had 2 lantaarns besteld en vond ze zo leuk maar jammer dat ze er niet meer waren de volgende dag kreeg ik een mail dat ze er nog 2 hadden heel erg blij mee goeie service

• F.vdVen
    Review voor De Portugees

Snelle service en prachtige ploempotten!

• Mariam
    Review voor De Portugees

Super goeie service, snelle reactie en snel geleverd.
    Kortom super tevreden.
    Keep up the good work!
    Fijne dag!
    Groet, Mariam

• Sandra
    Review voor De Portugees

Zojuist hebben wij het huisnummer en het naambord voor ons huis in Portugal ontvangen. Beiden zien er schitterend uit.
    We zijn zeer tevreden over de bestelling. Er was een hele fijne communicatie rondom de bestelling en levering. En de zending was zeer goed verpakt.

• Katrien
    Review voor De Portugees

Aangezien mijn man Portugees is, bestellen wij graag wijn hier. Ook hebben we leuke schalen en een heel mooi ‘tegelnaambord’ hier gekocht. Alle producten zijn van uitstekende kwaliteit en de service is uitmuntend.

• wendy
    Review voor De Portugees

ik had een specifieke wens en de Portugees heeft dat in overleg mogelijk gemaakt en heel snel ook. perfecte service