
De Schouw Witgoed BV
Dit uitgangspunt heeft anno nu geleid tot een modern bedrijf met een uitgebreide webshop waarbij echter de 'oude waarden' niet uit het oog verloren zijn.
Met een eigen service dienst; zo veel mogelijk product informatie, foto's en video's; en uitgebreid advies via telefoon of in de eigen showroom in BUSSUM wordt hier nog steeds invulling aangegeven.
Zodoende bent u als klant verzekerd van de beste prijzen gecombineerd met de vertrouwelijke waarden als advies, informatie en service.
-
Sunil. R
Zou met vakantie gaan en heb gevraagd om de order binnen 5 dagen te leveren en heb tijdstip aangegeven. ls pas na 6 dagen geleverd. Verkoper neemt geen verantwoordelijkheid. uiteindelijk op de zesde dag geleverd maar op een andere tijdstip. Een puinhoop situatie. Zeer slechte service.
Antwoord van De Schouw Witgoed BVWij betreuren dat het ons niet gelukt is om de door u aangegeven voorkeur voor de levertijd aan te houden. Zoals aangegeven op de website was het product op voorraad bij de fabrikant en was de verwachte levertijd ongeveer 3-4 werkdagen. Normaliter had het dus exact moeten overeenkomen met uw wens.
Helaas was de levering van de fabrikant naar ons toe vertraagd waardoor wij niet aan uw wensen konden voldoen. Dit gebeurd helaas wel eens vaker en dat is de reden dat we heel bewust van 'verwachte levertijd' spreken en niet van 'levertijd' en er onder ook de uitleg geven dat het op voorraad is bij de fabrikant en niet bij ons zelf.
Ik snap uw teleurstelling en het is onze wens ook om zoveel mogelijk aan de wensen van de klant te voldoen, maar helaas lukt dat niet altijd. Onze excuses hiervoor. -
Ann
De twee mannen die onze vaatwasser kwamen installeren waren een tijd bezig, omdat het apparaat niet de maat bleek van de keukenkastdeur. Keurig netjes opgelost en ze hebben zelfs een (klein) gaslek ontdekt bij de gastoevoer van onze kookplaat (die overigens door iemand anders is aangesloten hoor!) Maar bij hen kom ik dus nooit meer en bij jullie zeker wel! Hulde.
-
Hoe beoordeel je De Schouw Witgoed BV?
-
I.W.
Zeer matige aftersales: levering was prima met een op orde prijs-kwaliteit verhouding. Afhandeling van storing na de fabrieksgarantie maar nog in de wettelijk garantie, duurde buitenproportioneel lang en zonder bevredigende uitkomst.
Antwoord van De Schouw Witgoed BVBeste heer Werkhoven,
jammer dat u onze aftersales zo geïnterpreteerd heeft. U had een storing aan een apparaat van 3,5 jaar oud waar de servicedienst van AEG bij geweest is. U moest daar een bedrag voor afrekenen waar u het achteraf niet mee eens was. Wij zijn vervolgens voor u de bres gesprongen en hebben een korting van bijna 50% op deze reparatie via de vertegenwoordiger van AEG weten te regelen.
Helaas bleek u ook met deze korting nog niet helemaal tevreden te zijn, u wenste helemaal niks te betalen. In die periode is onze vertegenwoordiger van AEG van baan verwisseld en zaten we even zonder vertegenwoordiger. Hierdoor was er sprake van de door u genoemde "buitenproportioneel lange reactietijd" . Dat is vervelend en daarvoor onze excuses, maar alleen via de vertegenwoordiger hebben wij de mogelijkheid om iets voor u te kunnen regelen.
Wij vinden het zeer jammer dat u niet tevreden bent met onze service en hebben ons inziens ons best gedaan om het maximale voor ons mogelijk voor u te betekenen.
Met vriendelijke groeten,
De Schouw Witgoed -
Dhr. Van Laar
De nieuwe koelkast staat al ruim een week tot volle tevredenheid in de keuken. Ik ben heel blij dat het toch goedgekomen is met de omruil. De service van Samsung is kennelijk toch goed, na wat aanloopproblemen zullen we maar zeggen. Maar ik denk dat vooral jouw aandringen op service verlenen heel veel heeft bijgedragen. Ik ben erg tevreden over (jou) jullie winkel, jullie hebben de kennis van apparaten en kunnen goed advies geven over welk apparaat de beste keuze is. En als er dan toch iets niet goed gaat met levering of er is een technisch mankement, dan lossen jullie dat heel goed op. Ook de bezorging was fijn, de mensen hebben de koelkast netjes (en voorzichtig) op zijn plaats gezet en het verpakkingsmateriaal verwijderd, wat door al die lastige plakkertjes best een klusje was. Ze namen er de tijd voor, en de koelkast bleef ook wiebelen, maar ze bleven zoeken naar de oplossing. Kortom, ik ben zeer tevreden over alles! En jullie naam zal ik zeker noemen als dat zo te pas komt.
-
R.K.
Onlangs waren wij bij u langs omdat onze vaatwasser niet meer wilde afpompen.. we kwamen om een nieuwe vaatwasser aan te schaffen. U stelde voor uw monteur er even naar te laten kijken en daarbij bleek dat er een stukje glas in het afvoermechanisme zat... opgelost met een pantykousje. Vakmanschap... Reden te meer om nooit zaken te doen met welke internetwinkel dan ook .. heerlijk zo’n betrouwbare witgoedwinkel in het Gooi.. onze volgende machine komt gegarandeerd uit Bussum!
Met vriendelijke groet,
R.K.
-
L.P.
Het lukt me niet Uw bericht in zijn geheel door mijn I-Pad te halen .
Daarom bericht U zo maar , op eigen houtje , dat de BOSCH vaatwasser goed bevalt en wij geheel tevreden zijn , ook met dedoor U verleende service .
Binnenkort moeten wij waarschijnlijk ook onze ruim 25 jaar oude
kledingwasmachine vervangen . Dan zien wij elkaar weer .
Hartelijke groet .
Lex Postma .
-
Bob
We zijn heel tevreden met onze nieuwe Atag oven en kookplaat. De service van de pakketdienst liet te wensen over. Een medewerker van De Schouw Witgoed maakte dit ruimschoots goed. Ter compensatie werd er in dezelfde week een pelgrim grillplaat bezorgd! Goede service!!
-
Remco
Lang gewacht en kreeg geen antwoord op mijn emails. Erg slechte service