De Smaakmobiel

De Smaakmobiel

De online delicatessenwinkel voor foodlovers, kookgekken en fijnproevers die alleen de beste en lekkerste producten goed genoeg vinden. We houden van echte, eerlijke smaken en producenten met een goed verhaal. Of je nou op zoek bent naar een lekkere borrelplank, een mooi kerstpakket of gewoon een leuk culinair cadeau, we helpen je graag verder. Met onze delicatessen maak je de lekkerste gerechten en heb je het meest originele cadeau.

Lidmaatschap per 01-09-2023 stopgezet

9,1
Filter 175 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 114 met beschrijving

• Chris Vogel
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Ik heb mijn bestelling niet gekregen ,er is een onderzoek gestart bij dhl waar het gebleven is

• Herma
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Als het goed is komt mijn bestelling vandaag binnen( 9 dagen geleden besteld). ik had verwacht dat de bestelling wel binnen een paar werkdagen bezorgd zou worden, gemaild, geappt en geen reactie gehad. De producten zullen vast goed zijn, maar een beetje jammer dat je geen reactie krijgt.

• Luka Yasuda
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Duurt even voor de bestelling wordt verzonden en aankomt...

• Jacky
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Er zit veel minder in de potjes als op de website staat, dus minder waar voor je geld!
    Als ik dat geweten had dan had ik het ergens anders besteld.

• Patricia Oosterhout

Geweldige service

• Jan De maijer
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Zeer slecht smakeloos muffe product heb em na een keer weggegooit schaam julie dat julie dit product verkopen zeer zeer slecht nooit maar ook nooit meer dat ik dit smakeloze duffe bedorven product durven te kopen werkelijk waar walgelijk

• Marjan
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Mooie prijs, snel geleverd en een goede service altijd blij met Martijn thanks!

• Stefan
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Bestelling geplaatst 2 x hetzelfde bericht gehad dat 1 van de 3 producten niet leverbaar was en of ze konden verzenden en geld van 1 niet leverbaar product mochten retourneren. Na 2x akkoord, een mail ontvangen dat de bestelling alsnog compleet is verzonden. INCOMPLEET ontvangen 1 product mist. Geen reactie op mail, geen reactie op telefoon en whatsapp ook niet wat volgens bandje antwoord moet opleveren! ongeorganiseerd.pas na whatsapp zonder aankondiging of toelichting geld retour ontvangen. Komt ongeorganiseerd over. Had graag meer lekkere dingen besteld , maar nu niet meer bij de Smaakmobiel, gemiste kans.

• Inge Dingelstad
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Verzending via dhl was trager dan verwacht. Producten prima, erg lekker

• Anja Derks

Snel geleverd!

• Wilma Plomp
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

snelle levering en goed verpakt.

• Sonja
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Goede producten tegen scherpe prijs! Service was uitstekend

• Henk van Ommen
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Prima spul, snelle levering en goed verpakt.

• Danütha Ibrahim
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Een keurig verpakte en overigens snelle levering ontvangen!

• Corinne De milde
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Snelle levering en heerlijke mosterd dille saus. Echt een aanrader!

• Dennis Vos
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Zeer lekker en snel geleverd

• Karin Moolebeek

Heerlijke producten

• Winny Bronsgeest
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Netjes verpakt, een aanrader!

• Anja Wiecherink
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Snelle levering, ondanks dat ik een foutje gemaakt had met adres (huisnummer vergeten) goede communicatie.

• Andrea Stolz
    Geverifieerde klant van De Smaakmobiel

Klasse Qualität, sehr netter Kontakt!!!