De Snoepbox
Online verkoop van snoep cadeaus en verrassings boxen, Gevulde snoeppotten en snoeptrommels.
9,0
Filter 555 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 348 met beschrijving

• Joke van Malsen de Wit
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Keurige service goede kwaliteit en bellen als er iets niet is. Zeer tevreden!

• Marcel
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Keurig geleverd prijzen zouden iets lager mogen zeker als je meer als 2 kilo besteld

• Hoe beoordeel je De Snoepbox?

• Michael Jonkers
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Heerlijk die verrassingen alleen jammer dat er zo weinig zuur bij zit maar verder bdn ik zeer tevreden

• Ricardo Renes
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Pakket was helaas te vroeg verzonden dat is wel jammer omdat het een verrassing was voor een verjaardag

• Rachel Klapwijk
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Had iets meer van de box verwacht, vindt de snoepjes allemaal het zelfde smaken een beetje een neppe smaak zit er aan

Antwoord van De Snoepbox

Hallo Rachel, bedankt voor de review! Zou je me willen laten weten welke snoepjes je hebt ontvangen in jouw bestelling? ^Kim

• CD

Smaak en kwaliteit slecht

Hallo CD,

Bedankt voor je review! Wat zonde dat je de smaak en kwaliteit als slecht hebt ervaren. Zou je me willen laten weten wat je hebt besteld? ^Kim

• YT
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Ik kreeg vrij weinig in de box was zeker geen 40 euro waard het liefst zou ik me geld terug willen zeer slecht neem zsm contact op aub

Antwoord van De Snoepbox

Hallo YT, bedankt voor de review! Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden was over de inhoud van de bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zou daarom graag met je uit wat er is misgegaan. Zou je ons kunnen laten weten wat je in de bestelling hebt gekregen? Als het goed is moet de waarde inclusief verzending goed overeenkomen.

Ik hoor het graag van je! :-) ^Kim

• Helga Maatman

Heerlijke snoepjes

• Wendy van Toor

Er was weinig variatie voor 2kg snoep

Antwoord van De Snoepbox

Hallo Wendy, bedankt voor de review! We verkopen 2 soorten van onze 2kg knaller. De ''gewone'' en de kiloknaller mix! De mix bestaat uit meer soorten, de ''gewone'' zijn vaak 2 soorten.

We proberen dat zo duidelijk mogelijk te communiceren op onze productpagina's. Het je de ''gewone'' kgknaller besteld, en niet de mix? Dan kan het kloppen dat er niet zoveel variatie in zit ☺️

Ik hoop dat het snoep evengoed smaakt! En dat ik je bij deze voldoende heb geïnformeerd. ^Kim

• Wim Kiel
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Lekker snoep en ziet er keurig uit een minpunt toen ik het eerste zakje snoep uit de doos haalde bleek het zakje open te zijn iets sterkere zakjes dus aanbevolen

Antwoord van De Snoepbox

Hallo Wim, hartelijk bedankt voor de review! het is niet de bedoeling dat er al een zakje open is voordat je hem zelf open kunt maken natuurlijk. Excuus daarvoor. Heel fijn dat je ons de tip geeft m.b.t. sterkere zakjes, daar gaan we mee aan de slag! ^Kim

• Gerard Niemeijer

Lekker spul

• Monique Vesters

Snelle levering goed ingepakt

• Joke Troost

Snelle levering goede prijzen

• Jens de Boer
    Review voor De Snoepbox

Gewoon een slechte service en het geld absoluut niet waard

Antwoord van De Snoepbox

Hoi Jens, bedankt voor de review! Mag ik vragen wat er is misgegaan bij de bestelling? Ik hoor graag waarom je de service als slecht heb ervaren en zoek graag naar een passende oplossing :-) ^ Kim

• Karel Stevens

Top levering

• Willem R van Oostenbrugge
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Veel drop voor een voordelige prijs

• Leo Spaans
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Lekkere snoep voor een mooie prijs.

• Simon Hoorn

Lekkere snoepgoed!

• Roelof
    Geverifieerde klant van De Snoepbox

Snelle levering, zoals het beschreven staat op hun site hoe het verpakt is.

• Pieter

voor herhaling vatbaar