De Steiger Concurrent

De Steiger Concurrent

Bij DeSteigerConcurrent gaat het om veiligheid en kwaliteit. Het materiaal dat wij aanbieden is dan ook van top kwaliteit en ontwikkeld op het gebied van veiligheid.

Wij bieden twee topmerken aan in de steigerwereld, nameijk Altrex™ en Scafline™. Door deze twee merken aan te bieden maken wij de keuze van de klant een stuk makkelijker.

Door deze merken hebben we een aanbod van prijzige en betaalbare steigers. Zo passen wij ons assortiment aan op de wens van de klant.

Ons assortiment bestaat uit diverse rolsteigers, kamersteigers, vouwsteigers, ladders, trappen en de bijbehorende onderdelen.
9,3
Filter 1667 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 913 met beschrijving

• Daniel Paris
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Prix compétitif, service et livraison rapide. Top

• J.M. v.d.Wouden
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

De ladder is snel en keurig afgeleverd.

• Hoe beoordeel je De Steiger Concurrent?

• J. Francke
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

goede service ziet er netjes uit nog niet uitgeprobeerd

• Erik

Snel en goed geholpen

• Peter
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Een stuk later geleverd dan gecommuniceerd.

Antwoord van De Steiger Concurrent

Beste Peter,

Allereerst hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring met DeSteigerConcurrent te delen. We zien inderdaad terug in de order dat er een aantal dingen minder soepel zijn verlopen dat verwacht, dit ligt bij het externe transport. Deze order is verstuurd via onze externe vervoerder. Zodra de bestelling de deur uit gaat hebben wij ook geen zicht of dit goed en tijdig is afgeleverd, of dat hier mogelijk vertraging heeft plaatsgevonden.

Het laatste was nu het geval, waardoor we ook pas nu zien dat het minder goed is verlopen. Onze excuses hiervoor. Normaliter worden de bestellingen (afhankelijk hoe aangegeven) binnen 24-48 uur geleverd op locatie. Mocht je in de toekomst toch nog eens iets nodig hebben en het is binnen 24 uur niet binnen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, dan gaan we het direct oplossen.

Desondanks de matige levering, wensen we je veel (klus)plezier met jouw bestelling!

~ Team | DeSteigerConcurrent

• Ucgun Nurullaev
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Snel besteld, volgende dag geleverd. Top service.

• Marcel Eektimmerman
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Snelle levering, mooie prijs, goede informatie, makkelijk bestellen.

• Tim
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Goede prijs en snel geleverd volgens afspraak. Product ook gewoon goed, zoals het hoort.

• Mustafa Guner

Goede surves

• Ron
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Prima advies gekregen en op basis daarvan een andere ladder gekocht dan diegene die ik zelf had bedacht. Snelle levering, doen!

• Edwin Sandmann
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Keurige levering , ontbrekende beugel werd na snel en keurig handelende klantenservice prima opgelost

• Kevin De graaf
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

fijne snelle service en goede prijzen en goede kwaliteit. kortom zeer tevreden.

• Cor Geurts
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Snelle levering, doen wat ze zeggen TOP

• Schuur
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

SuperSnel, betrouwbaar, goed contact ook omdat ik vragen had, voor ik bestelde.
    Fijn bedrijf en tevreden!

• Jamo Aben
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Trap besteld. Volgende dag in huis helemaal top

• Tim
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Goede en snelle service voor een prima ladder.

• Gerard
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Laagste prijs en snel geleverd

• Jasper

Mooie prijzen
    Alleen bij mij klopte de verzend termijn niet. Donderdag voor 5 uur besteld maandag in huis. Gelukkig voor mij niet spannend. Alleen adverteer er niet mee als je het niet kan garanderen

• Koud&zo airconditioning
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Stond de volgende morgen al op de stoep

• Dave Burgersdijk
    Geverifieerde klant van De Steiger Concurrent

Denken met je mee en snelle service