De Stoffenstraat
De Stoffenstraat is een fysieke stoffenwinkel in Kasterlee (België) met een uitgebreide online stoffenzaak. De webshop bevat het meest uitgebreide aanbod van de hele Benelux.

Alle stoffen hebben online een snelle levering en zijn super voordelig. Stof online kopen vanuit België en Nederland? Dat doe je daarom het best vanuit de Stoffenstraat!
9,4
Filter 1116 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 697 met beschrijving

Taal

• Lennard Veldwijk
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Alles goed, behalve het product. Ik kreeg oranje vilt, ipv oker. Ja, ik begrijp dat kleuren kunnen afwijken, maar dit was een fors verschil.

• Romana Jannes

Levering vlot verlopen ,

Dankjewel Romana

• Hoe beoordeel je De Stoffenstraat?

• Ingrid De Proost
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Mooie stofjes, ben er blij mee.

Antwoord van De Stoffenstraat

Dankjewel Ingrid, heel veel plezier met je stofjes!

• Lindsay

Alles gevonden wat ik nodig had. Supersnelle verzending. Blij met de stofjes 😊

• Peter van Nooij
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Ben blij met de snelle service en super mooi stoffen. Thanks

• Gerda
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

goede service en mooie stoffen, ik ondervind wel problemen met de website die, als je een tijd aan het zoeken bent naar stoffen, te traag laad en daardoor uitvalt, waardoor je dan weer je winkelwagen kwijt bent en opnieuw moet beginnen

Antwoord van De Stoffenstraat

Dankjewel voor je review en feedback Gerda!

• Astrid Schellekens
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Goede en snelle levering. Er was een stuk stof dat beschadigd en vuil was maar direct gereageerd en het was snel opgelost

Antwoord van De Stoffenstraat

Dankjewel Astrid, veel plezier met je stofjes!

• KATRIEN VERMEIRE

• A.E. Carpentier
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Geweldige service, enorm veel keuze's. Ik ga met heel veel plezier aan het werk met deze leuke stofjes

• Katrien Verhoeven
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Supervriendelijk personeel. Zelfs op de drukke actiedagen was er tijd om mijn bestelling rustig op te halen. Leuke stoffen voor een ongelofelijke prijs kunnen bemachtigen en heb al meer gezien voor in de toekomst. Zeker een aanrader!

• Cora Kiel-Lor
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Super webwinkel, zo’n snelle afhandeling en mooie stoffen. Alle meters zijn al weer tot vlaggetjes geknipt.

• Linda Kouwen

Heel mooie stof.

• Arlette Grégoire

rapport qualité /prix excellent , livraison très rapide ,

• H de Putter

Mooie stof. En snelle levering

• Veerle Verborgh
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Vlotte behandeling, verwittigen bij wat vertraging. Levering in een postpunt zou wel handig zijn, dan moet ik mijn buurman hiermee niet lastig vallen.

• Karin Torfs
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Het stofje dat ik bestelde is zeer mooi. Ook de betaling en levering is vlot gegaan. Ben fan van deze winkel.

• Anita De Saedeleer

Snelle service

• Iris Van der Meersch
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Mooie stoffen en goed verpakt. Spijtig van de levering door DPD die compleet de mist is ingegaan.

• Carlie
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

Ik had verschillende babystofjes besteld, hele mooie kwaliteit katoen en heel leuke passende kleuren. De kleuren kwamen heel goed overeen met de kleuren op de foto. Ook nog vulling besteld die was ook heel dik. Dus ik ga nog wel eens vaker bestellen.

• Petra Hoogeveen
    Geverifieerde klant van De Stoffenstraat

De stof is al verwerkt! Een Lego pyjama. Van legostof.