De StudentenShop

De StudentenShop

Als (oud)studenten weten we dat er vele uitdagingen zijn in het leven van een student. Vaak zijn het financieel uitdagingen, maar het kan ook je eerste jaar in een studentenhuis zijn, het schrijven van je scriptie of die (bijna) vergeten verjaardag. Wat het ook is, wij proberen met o.a. een uitgebreid assortiment je leven als student wat gemakkelijker te maken. Dit kunnen ludieke producten zijn, maar ook noodzakelijke (huishoudelijke) producten

Onze doelgroep is dus 'de Student'. Het maakt niet uit of je bezig bent met je master, MBO, bachelor of een tussenjaar hebt genomen, wij helpen je verder. Hoe we dat doen? Nou, door de kennis en ervaringen van studenten. Ook jij kunt ons helpen, mis je iets? Laat het ons dan direct weten en we gaan op zoek naar een passende studentenoplossing! We zeggen niet voor niets: "De StudentenShop is dé winkel van en door studenten."
De zekerheden van https://www.destudentenshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019