Mama's Bloemen en Planten

Mama's Bloemen en Planten

We zijn allemaal opgegroeid met Mama's Bloemen & Planten. Zorgzaam, liefdevol en zorgvuldig werden de bloemen en planten uitgekozen en onderhouden. Wij hebben de mooiste boeketen, bloemen en planten uitgekozen. Ze komen vers van de veiling in Aalsmeer en worden in een speciale verzendverpakking verstuurd. Vragen, neem dan even contact op! Mama's Bloemen & Planten is onderdeel van De StudentenShop.
Bloemen en Planten, Bloemen, Huis & Tuin
De zekerheden van https://www.destudentenshop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019