De Weegschaal GezondheidsWinkel

De Weegschaal GezondheidsWinkel

Al ruim 25 jaar een gerenommeerde specialist op het gebied van de verkoop van gezondheidsartikelen, natuurvoeding, dieetvoeding en natuurlijke huidverzorging. Onze eerste winkel opende haar deuren reeds in 1986 in de provincie Utrecht, hier begonnen we met een bakfiets en een garage. Zo bezorgde wij toen al bij de mensen thuis. Nu zijn wij nog steeds actief met een winkel in Maarssenbroek.

Door de steeds maar groeiende interesse in gezonde en natuurlijke producten en de komst van het internet veranderde er voor ons natuurlijk veel. Na de opening van onze webwinkel ging het snel. Ons familie bedrijfje groeide uit tot een multichannel verkoop kanaal als een van de grootste in de online verkoop van natuurvoeding. Nu bedienen wij het hele land en ook Belgie.

Een aantal dingen veranderden niet; De passie en het plezier waarmee wij ons bedrijf runnen, de scherpe prijs / kwaliteit verhouding van ons alsmaar groter wordend assortiment en boven alles onze enthousiaste klantenservice waarmee wij zowel onze online klanten als onze klanten in de winkel in Maarssenbroek en Utrecht van dienst zijn.

Wij heten alle nieuwe klanten van harte welkom op deze website en bedanken al onze vaste klanten voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij hopen u allen weer spoedig hier online of in onze winkel in Maarssen te zien.
biologische boodschappen natuurlijke huidverzorging vitamines
9,2
Filter 4685 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3983 met beschrijving

• Vegetarische lekkerbek

Snelle service
    Goed product

• His Holiness
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Het duurde even, maar toen werd de doos bezorgd.
    Mooi ingepakt. Geen bubbeltjesplastic maar bubbeltjespapier!

• Hoe beoordeel je De Weegschaal GezondheidsWinkel?

• Naz
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Top zoals al jaren gewend. Zeker een aanrader.

• JN
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Lange levertijd. Bij andere leveranciers binnen een dag, hier vier dagen.

• Frank

Redelijke prijzen voor gezonde artikelen en gratis thuisbezorgd boven de €60

• Ria

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?99231411

• Joke
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Snelle levering,keurig verpakt,prijzen gemiddeld.

• Jos (België)
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

goede levering en ik hoefde niet te lang te wachten hierop

• Tumai Lam
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. Bestellen ging gemakkelijk. Op vragen wordt snel geantwoord. Product wordt vlot bezorgd en zorgvuldig ingepakt.

• Martina
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Goede produkten aan een schappelijke prijs 💲

• Joke
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Voor de 2e keer besteld. Snel geleverd. Blije klant.

• ok
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Werd binnen de tijd geleverd.

• Naz
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Top service & producten zoals al jaren gewend, en nog steeds zeker een aanrader.

• Ton de Held

Ondanks dat online aangegeven is: Op voorraad: 50+ stuks beschikbaar,
    krijg je doodleuk het volgende bericht:
    "Het is drukker dan normaal. Hierdoor kunnen wij de voorraad niet garanderen.
    Helaas is uw bestelling niet leverbaar en moeten wij deze annuleren.
    Het teveel betaalde wordt terug gestort op uw rekening
    Onze excuses voor het ongemak."
    Ook wordt geen moeite gedaan om een vervangend artikel aan te bieden.

Dit is nu al de 2e keer dat dit bij De Weegschaal gebeurd, hetgeen niet bepaald betrouwbaar overkomt, of uitnodigt om er nog eens een bestelling te plaatsen...

• Dirk
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Makkelijk besteld en verzorgde en snelle levering

• S. Roes
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

De werking van deze website en zprodukten zoeken wel lastig.
    Dan krijg je pridukten te zien die je niet ziekt

• Henk
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Moest zeer lang wachten op een bestelling die volgens u al bij PostNL was afgeleverd , was naderhand goed opgelost artikel bleek niet meer leverbaar en het betaalde bedrag werd direct teruggestort

• Werner
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Na bestellen snel in huis goede service dus

• Etienne

Goed

• Start
    Review voor De Weegschaal GezondheidsWinkel

Pobierz aplikację, żeby udostępniać znajomym lokalizację w czasie rzeczywistym na wszystkich interaktywnych mapach społecznościowych ✨ https://mbapp.io/bffPobierz aplikację, żeby udostępniać znajomym lokalizację w czasie rzeczywistym na wszystkich interaktywnych mapach społecznościowych ✨ https://mbapp.io/bff