De Wiltfang
De Wiltfang verkoopt functionele en mooie tuinproducten sinds 1997. In de eerste plaats via www.dewiltfang.nl en een catalogus, maar tegenwoordig ook via een showroom en bijzondere buitenbeurzen. Het assortiment bestaat uit alle mogelijke handgereedschappen voor de tuin.

Functionaliteit, duurzaamheid en verantwoord materiaalgebruik spelen de hoofdrol. Onze credo's zijn:
"Als functioneel ook mooi mag zijn" en "Koop minder, koop beter".

De Wiltfang is er voor de kritische tuinier. Dat zijn enthousiaste particuliere tuinliefhebbers, maar ook mensen uit het vak die kiezen voor kwaliteitsproducten: gemeenten, hoveniers, landgoederen, groenvoorzieners, natuurbeschermingsorganisaties en opleidingsinstituten.

• Mirjam
    Review voor De Wiltfang

Superservice; ze stelden zelf voor om een kaartje te schrijven bij mijn cadeauveerzending en hebben het gratis in orde gemaakt en snel verstuurd.

• Bert van den Berg
    Review voor De Wiltfang

Klantvriendelijk, op voorhand al aangeven tot bereidheid om artikelen te bestellen die nog niet op de website staan.

• Hoe beoordeel je De Wiltfang?

• Vidal
    Review voor De Wiltfang

Bestelling was snel en correct! Aangenaam verrast met een extraatje bij de bestelling! Klein gebaar maar heel veel waard! 👌😊 hier bestel ik nog!

• Jaap Vonk
    Review voor De Wiltfang

Prettig telefonisch contact; heldere informatie; levering zoals aangekondigd.

• Anja Filmer
    Review voor De Wiltfang

Leuk assortiment en snelle levering van het eerste deel. De handschoenen waren niet op voorraad en daar kreeg ik meteen een mail over. Positief contact.

• P. Arts
    Review voor De Wiltfang

Klantvriendelijkheid. Artikel was niet voorradig maar verdere afhandeling was snel en vriendelijk. Bedrag binnen een dag teruggestort!

• jaak clerx
    Review voor De Wiltfang

goede service en degelijk materiaal

• David van der Kellen

Superieure producten!

• Sigrid Teunis
    Review voor De Wiltfang

Al jaren mijn favoriete winkel voor tuingereedschap. Zeer snelle levering, vriendelijke mensen en hele mooie artikelen

• Ria Bijwaard

Heel snel bezorgd