De Wiltfang
De Wiltfang is een bedrijf dat functionele en mooie tuinproducten verkoopt sinds 1997. In de eerste plaats via de website www.dewiltfang.nl en een catalogus, maar ook via een showroom en bijzondere buitenbeurzen. Het assortiment bestaat uit alle mogelijke handgereedschappen voor de tuin.

Altijd spelen functionaliteit, duurzaamheid en verantwoord materiaalgebruik de hoofdrol. Onze credo's zijn:
"Als functioneel ook mooi mag zijn" en "Koop minder, koop beter"
De Wiltfang aan de kritische tuinier. Dat zijn enthousiaste particuliere tuinliefhebbers, maar ook mensen uit het vak die kiezen voor kwaliteitsproducten: gemeenten, hoveniers, landgoederen, groenvoorzieners, natuurbeschermingsorganisaties en opleidingsinstituten.

• Harm
    Review voor De Wiltfang

Matig om een tweetal redenen. Ten eerste omdat verhoudingsgewijs de producten erg duur zijn, vaak zijn er voldoende goede alternatieven elders. Ik heb er regelmatig gekocht de afgelopen 5 jaar. Ten tweede omdat ik het niet vind kunnen dat negatieve product beoordelingen niet worden geplaatst. Dit laatste weegt erg zwaar mee in mijn matig beoordeling.

• Mw Donkelaar
    Review voor De Wiltfang

Al jaren klant bij de Wiltfang en wij zijn nog nooit teleur gesteld. Ook als er iets mis is doen ze er van alles aan een goede oplossing te vinden..

• Hoe beoordeel je De Wiltfang?

• machteld
    Review voor De Wiltfang

goed gereedschap dat een mensenleven meegaat! snelle service, duidelijke info, kortom een (web)winkel die naadloos aansluit bij mijn opvattingen over "hoe het behoort te gaan".

• Guud's BuitenGoed
    Review voor De Wiltfang

Altijd persoonlijke en goede service bij De Wiltfang. Het Sneeboer gereedschap is een topper in de tuin; het spreekwoord "Goed gereedschap is het halve werk" gaat zeer vaak op! En bij gebreken wordt alles altijd keurig netjes, kosteloos en snel afgehandeld.

• Cor de Jong
    Review voor De Wiltfang

Sinds 2015 bestel ik gereedschap bij de Wiltfang. Het gereedschap is van een zeer goede kwaliteit ligt goed in de hand echt super. Heb de winkels als eens bezocht, vriendelijk behulpzame medewerkers en verstand van de producten.

• fam de Haas
    Review voor De Wiltfang

Zeer snelle levering van kwalitatief hoogwaardige tuinartikelen.
    Mooie duurzame spullen waar wij iedere keer weer heel blij van worden.
    Onze favoriete (online)winkel!

• Marijke Kluiters
    Review voor De Wiltfang

Goede informatie en ruime keuze .
    Goed verzorgd en bezorgd.

• Familie Goumare
    Review voor De Wiltfang

Reeds vele jaren kopen wij artikelen bij de Wiltfang. “Niet de goedkoopste, wel de beste”, zeggen wij altijd. Zo kochten wij er een aluminium plateauladder waar we heel veel plezier van hebben. Maar ook twee sproeilansen. Van één ervan brak op onverklaarbare wijze het plastic binnenwerk doormidden. De Wiltfang gaf desgevraagd aan dat daar geen vervangingsonderdelen voor leverbaar zijn. Maar voegde er aan toe dat zij na overleg met de leverancier gratis een nieuwe zouden leveren. Inmiddels is deze ook al onderweg naar ons. We waren in positieve zin erg verwonderd. Wát een coulance! Daar kunnen de nodige bedrijven een voorbeeld aan nemen. En neem van ons aan : wij hebben er geen belang bij dit weer te geven. We vinden domweg dat als we zó behandeld worden door een bedrijf, we hen daarvoor ook de credits willen geven!

• Yvonne
    Review voor De Wiltfang

De Wiltfang vervuld vele dromen als je een praktisch buitenmens bent en van de natuur houdt.
    De kwaliteit van de producten zijn goed en veel keus.
    De sneeboer lijkt duur maar een echte aanrader als je goed , stevig en handig tuingereedschap wilt. Ik heb in mijn leven al heel wat gereedschap versleten in mijn grote moestuin, boomgaard en rond huis.
    Sinds ik jaren geleden de Wiltfang ontdekt heb ben ik een zeer tevreden en trouwe klant.
    De sneeboer is de eerste generatie gereedschappen die ik aanschaf die hun naam ook waar maken!
    Ouderwetse degelijkheid.
    De klantvriendelijkheid van de Wiltfang is op de tuinbeurzen (in Heks waar ik 2 maal per jaar kom), via internet en telefonisch, altijd heel prettig en behulpzaam.
    Goede service , snelle duidelijke afhandeling.
    De wiltfang met zijn uitgebreide assortiment kan en wil ik niet meer missen.
    Dank jullie wel en dat we nog lang van jullie "winkel" mogen genieten.
    Een dik tevreden klant :)

• Janine Oelrich
    Review voor De Wiltfang

Goedemiddag, wilde laten weten dat we de bestelde dakgoot borstels in no-time in huis hadden (woensdag besteld, maandagochtend afgeleverd in midden Frankrijk).
    Petje af voor de vlotte levering. En het advies van te voren.
    Plaatsen is heel makkelijk en snel. 12 meter in de geïntegreerde veranda goot geschoven. In totaal ongeveer 1,5 uur wek. De meeste tijd zit 'm in het schoonmaken van de goot en het verplaarsen van de ladder. Verder is het schuiven en neerleggen van de rolborstel een fluitje van een cent. Een aanrader om de dakgoot te beschermen tegen bladeren.