De Zonweringfabriek

De Zonweringfabriek

De Zonweringfabriek levert zonwering van goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs. Hoe dat kan? We hebben alles in eigen hand. Zo houden we de kosten laag. Als je een kijkje komt nemen bij onze zonwering, sta je dan ook midden in de fabriek. Hier zie je hoe onze zonwering wordt gemaakt. Ook leveren we geen montage. Dat kan jij zelf!
9,6

• WZC Home Diepenbroeck
    Review voor De Zonweringfabriek

Levering zoals voorzien, materiaal zeer degelijk en gemakkelijk zelf te plaatsen. Zeer positieve ervaring! Aan te raden

• Peter
    Review voor De Zonweringfabriek

goed contact en prima uitleg en beschrijving
    Snel geleverd en prima montage.
    ziet goed uit en werk prima. groetjes Peter

• Hoe beoordeel je De Zonweringfabriek?

• J.van der Geer
    Review voor De Zonweringfabriek

Eenvoudig bestellen, overzichtelijk, snelle levering, duidelijke instructievideo, compleet en een goed eindresultaat. We zijn er blij mee!

• Edwin

Mooie goed screens.
    Had er 2 besteld een kleine 1190mm en een grotere van 2055mm.
    De kleine is zelfs, met wat hulpmiddelen goed alleen te monteren.
    De grotere is wel raadzaam om met zn 2 te doen.
    Mooie kleur doek en omkastingen stevige kwaliteit.
    En net nog via klanten service uitleg gekregen hoe met 1 afstands bediening beide screens tegelijk te bedienen zijn. Echt top binnen een paar uur al een reactie.
    Thx voor de goede service.

• Stef
    Review voor De Zonweringfabriek

3 rolluiken besteld en binnen een snelle tijd ontvangen. 1 daarvan had flink wat schade. Als je de klantenservice wilt bellen is er maar een tijdsvak van 2 uur per werkdag dat je kan bellen. Dit vind ik al best bijzonder. Nu vooral mailcontact met de klantenservice om het kapotte rolluik op te laten halen. Dit gaat moeizaam en er word alles behalve duidelijk gecommuniceerd. Bijv. net een mail gekregen met de vraag of het rolluik gisteren opgehaald is.. 1 ik weet van niks ze het op gingen halen. 2 niemand heeft aangebeld om het rolluik op te halen.
    Ik heb ook al meerdere keren gevraagd om de rolluik gelijk om te wisselen. Het product is zo kapot dat ik het niet vertrouw dat met repareren (en nog meer wachttijd) het rolluik 100% goed is. Met een omruiling hoef je niet 2x te rijden en kan je als bedrijf ook garanderen dat het nieuwe rolluik 100% goed is. Ik ben al 2 weken verder vanaf het moment dat ik heb gemeld dat ik een kapot product ontvangen heb....

• Annemieke
    Review voor De Zonweringfabriek

Ik wil er graag bestellen maar contact met de klantenservice krijgen is lastig! Daarnaast was ik op zondag op de website aan het kijken. Waarna ik las dat ik geen kleurstalen kon bestellen, omdat op zondag een rustdag is. Prima. Maar waarom dan wel om de zoveel minuten een pop-up dat "iemand" uit "plaats" een bestelling heeft geplaatst. Lekker betrouwbaar komt dat over.

Nu twijfel ik, hoewel hier veel goede reviews staan. Misschien doen ze dat ook wel zelf 🤗

• Ralph

Ik heb 2 ()
    solar) screens gekocht welke ondanks de drukte zeer snel geleverd werden en de maatvoering tot op de mm nauwkeurig was. Ben echter zelf een zakje met onderdelen kwijtgeraakt daarom even contact gezocht met de klantenservice waarna het zsm kosteloos werd toegezonden. Kijk zo kan het ook.

• eelke
    Review voor De Zonweringfabriek

niet complete levering. en vervolgens als je thuis komt om 15:15 er achter komen dat de klantenservice zich verstopt achter bots en telefoon menus
    na telefonisch contact te hebben gekregen. hebben ze belooft om de gegevens aantepassen op de website en extra opties ivm vermissing van colli door te geven

• Janneman
    Review voor De Zonweringfabriek

Makkelijk en snel te bestellen .
    Moet wel een klein beetje kunnen klussen .
    Om netjes op te hangen .

• Bart
    Review voor De Zonweringfabriek

Goede service. Mijn vragen over maatvoering en kleuren werden snel beantwoord. Bij de installatie van de screens nam een windvlaag een zakje met afdekdopjes mee. Bij mijn vraag aan de service afdeling of deze na te bestellen waren werd geantwoord dat zij kosteloos een zakje zouden opsturen. Nogmaals dank!

• Henk
    Review voor De Zonweringfabriek

4 mooie rolluiken besteld. Bij binnenkomst bleek dat wij bij het bestellen 2x een ronde kast en 2x een afgeschuinde (vierkante) kast hadden besteld. Dom! één telefoontje was echter voldoende om met een fikse korting (Spontaan aangeboden, ongevraagd) en met technisch correct advies alleen de onderdelen te bestellen die nodig waren voor het ombouwen. Binnen enkele dagen op de stoep. Hierdoor was onze fout snel en economisch opgelost.

• Harry&Ellen

Tevreden Belgen hierzo!!
    Betrof: 3 rolluiken(met afstandsbediening) voor de achterkant van ons huis.
    Te beginnen met de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website alsook vlot te hanteren ivm maten en je gewenste opties in te geven en eventueel aan te passen wanneer nodig alvorens aan te kopen.
    Wij hebben toen onze bestelling(met nog een leuke paaskorting bovenop) vlotjes afgehandeld en enkele weken later werd deze netjes aan huis afgeleverd waarna ik aan de slag kon!
    In een mum van tijd hingen ze op.
    Wij zijn echt tevreden met het resultaat en uitzicht EN niet te vergeten het geringe geluid bij bediening,een echt verschil met onze oude rolluiken.
    Wij raden de zonweringfabriek dan ook ten zeerste aan!
    Belgische groeten,Harry&Ellen

• Patrick
    Review voor De Zonweringfabriek

Snele service. En zeer gemakelijk te monteren

• Sanne
    Review voor De Zonweringfabriek

We hebben screens besteld toen er een hele mooie aanbieding gold.
    Uiteindelijk was het nog een uitgave maar nu de screens eenmaal hangen is het al het geld meer dan waard.
    Kwaliteit van alle onderdelen en materialen is uitstekend, en zeer netjes afgewerkt.
    We wilden in eerste instantie laten bezorgen maar omdat we niet meer konden wachten hebben we last minut gebeld of we het konden ophalen. Dit was geen enkel probleem, de gene aan de telefoon heeft zelfs uit eigen beweging gezorgd dat de betaalde bezorg kosten terug gestort werden👍🏽 na thuis erachter te zijn gekomen dat we een paar dopjes misten kon ik deze ‘s avonds na 18.00 uur nog gewoon komen halen in de fabriek.
    Ik ben behoorlijk kieskeurig maar raad een ieder dit bedrijf aan om de service en kwaliteit

• Eddy De Boel
    Review voor De Zonweringfabriek

Ritsscreen ontvangen van zeer goede kwaliteit.
    Enkel jammer dat je geen RAL kleur naar keuze kan kiezen.
    Heb daarom bak en geleiders in het RAL kleur van mijn ramen gespoten.
    Instructies voor montage, aansluiten en connecteren waren zeer duidelijk.
    De extra wandzender kon ik niet koppelen, maar na contact met de klantendienst bleek dat ik een verkeerd type had gekocht en hebben ze mij zonder aarzelen het correcte type opgestuurd. Ben dus zeer tevreden van dit bedrijf!

• Guido
    Review voor De Zonweringfabriek

Doen wat ze beloven. Goede prijs-kwaliteit.

• Chris
    Review voor De Zonweringfabriek

Goed zonnescherm geleverd. Na een jaar deed het zonnepaneel het niet meer. Prima en vriendelijk geholpen! Werkt weer prima! Hartstikke bedankt!

• Hans
    Review voor De Zonweringfabriek

Na ruim 2,5 jaar was een telefoontje genoeg om de 2 screens die ik in 2021 had gekocht, alsnog te repareren. Na afspraak de screens afgeleverd bij de fabriek en onder het genot van een kop koffie werden de screens kostenloos voorzien van nieuwe motoren en kon na 20 minuten de screens weer meenemen. Prima service en vriendelijke mensen die e.e.a. op perfecte manier oplossen.

• Gerard
    Review voor De Zonweringfabriek

Geweldige service, ook als er tegenslag is bij montage.

• In één woord "klasse"
    Review voor De Zonweringfabriek

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe screens. De super snelle levering en de daarbij behorende instructies maar ook de afwerking van beide screens zijn echt perfect. Dit alles ook nog eens voor een aantrekkelijke prijs is een aanwinst voor je huis. De zon mag nu echt wel komen hoor.

Nogmaals bedankt voor jullie producten en de klantgerichte instelling.

Rogier Pol