De Zonweringfabriek

De Zonweringfabriek

De Zonweringfabriek levert zonwering van goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs. Hoe dat kan? We hebben alles in eigen hand. Zo houden we de kosten laag. Als je een kijkje komt nemen bij onze zonwering, sta je dan ook midden in de fabriek. Hier zie je hoe onze zonwering wordt gemaakt. Ook leveren we geen montage. Dat kan jij zelf!
9,6

• Jack tummers
    Review voor De Zonweringfabriek

Zeer tevreden ging allemaal soepeltjes.
    Goede kwaliteit.
    Zeker een aanrader.
    Duidelijke video,s

• Arne
    Review voor De Zonweringfabriek

Goede service! Duidelijke instructievideo om het rolluik te plaatsen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van levertijd en aflevering.

• Hoe beoordeel je De Zonweringfabriek?

• Willem en Carla
    Review voor De Zonweringfabriek

1x Knikarm 450 cm met uitval 300cm en 2 x screen besteld dat ging echt erg soepel op de site ,ik had eerst het scherm besteld en de volgende dag de 2 screens ivm dubbele bezorgkosten even gebeld en kreeg een code om dit te voorkomen SUPER.

• Ramon de V
    Review voor De Zonweringfabriek

In een woord: GEWELDIG! Vanaf dag 1 door Zonweringfabriek zowel via de mail, WhatsApp als telefonisch keurig en professioneel te woord gestaan! Hadden specifieke wensen ivm een lastige montage en daar is 100% aan voldaan. Zeer degelijke rolluiken en tot op de mm nauwkeurig op maat geleverd. Chapeau Zonweringfabriek, ga zo door!

• Anita
    Review voor De Zonweringfabriek

Duidelijke meet instructie, super op de hoogte gehouden tijdens het verzendproces en snel geleverd. Het rolluik zat goed ingepakt en alles zat erop en eraan. Ook de ophang instructies waren duidelijk. Hij hangt en ben er super blij mee!

• Joanna
    Review voor De Zonweringfabriek

Top hulp!.. wij hebben zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Zeer professioneel en kundig .
    Bedankt Daan voor alle hulp. Wij waren super graag met reageren op uwe vragen , u was snel en super behulpzaam.
    Dankjewel

• Geert
    Review voor De Zonweringfabriek

Prettige communicatie, duidelijke inmeet-, en montage-instructies. Snelle levering. Gewoon een mooi product voor een scherpe prijs

• GerR
    Review voor De Zonweringfabriek

Afgelopen maand weigerde mijn solar rolluik. Opladen hielp maar een korte tijd. Na contact met de helpdesk ( Gert-Jan) kreeg ik een nieuwe motor opgestuurd. Met de bijgeleverde inbouw instructie was het vervangen snel gedaan. Prima helpdesk met vlotte reactietijd.

• Henk
    Review voor De Zonweringfabriek

Snelle levertijd en heel goed product. Het bestellen ging heel eenvoudig. Alles werd sneller dan aangekondigd geleverd. Het was goed verpakt en voorzien van beschermingsfolie. Met de duidelijke filmpjes op de site was het super eenvoudig om de screens te plaatsen.

• Patrick
    Review voor De Zonweringfabriek

Ik heb hier 2 solar rolluiken gekocht en ben er achter gekomen dat dit nu echt een bedrijf is wat weet wat service is. Zo had ik bij mijn rolluik per ongeluk 2 te korte geleiders gekregen en tot mijn verbazing worden de juiste gewoon de volgende dag per spoed koerier geleverd, wat betekende dat ik dus gewoon beide rolluiken kon plaatsen op mijn vrije dag. Daarna had ik wat problemen met 1 van de rolluiken na het plaatsen en ook dit werd gelijk telefonisch goed ondersteund en kreeg ik van Gert-Jan de juiste hulp. Als je rolluiken wil bestellen doe dit dan zeker hier, want tot nu toe ben ik nog geen bedrijf tegengekomen die service zo hoog in het vaandel heeft staan en nee ik heb geen aandelen in dit bedrijf, maar ben gewoon een zeer tevreden klant.

• E de Keiser
    Review voor De Zonweringfabriek

2 jaar geleden een solar rolluik besteld en gemonteerd . Afgelopen februari weigerde het dienst. Na contact met Gert-Jan werd een oplader toegestuurd . Het leek opgelost maar na 8 dagen weigerde het opnieuw . Weer contact gehad met Gert - Jan. Een nieuwe solarmotor werd opgestuurd . Alles vervangen ( wat vrij simpel is ) en weer ingeregeld . Het werkt nu weer als vanouds ! Service ten top !

• R.Vuijk
    Review voor De Zonweringfabriek

Aan de hand van de meetinstructie op de website 6 rolluiken besteld. De bestelling ging zeer gemakkelijk via een soort van wizard waar je verschillende opties kunt aan of uitvinken en maatvoering kunt ingeven. Binnen 2 weken waren ze aan huis bezorgd en op de plek gelegd van je voorkeur.
    Het aanbrengen is prima zelf te doen, de instructie video is op de website te vinden. Na de eerste opgehangen te hebben gaan de rolluiken daarna steeds vlotter.
    1 rolluik had schade, maar 1 email erachteraan en het wordt opgelost. Al met al zeer tevreden.

• G.v.K.
    Review voor De Zonweringfabriek

Wat een ontzettende mooie en goede website heeft De Zonweringsfabriek.
    Duidelijk, overzichtelijk, snel, en zeer goed functionerende website.
    Maar ook de vriendelijkheid en niet zoals bij vele opdringerige sites dat je alleen informatie krijgt als je eerst al je persoonlijke gegevens pas invult.
    Maar voor mij nu al duidelijk dat er snel een bestelling onderweg is naar jullie. Ik twijfel er geen moment aan dat de producten straks van dezelfde kwaliteit zijn als die jullie beloven en die de reviews vertellen.

• Bosman
    Review voor De Zonweringfabriek

Correcte levering , degelijk rolluik , proper afgewerkt. Montage ging vlot maar bij het koppelen van de remote met de motor waren we even de weg kwijt. Helpdesk gebeld en snel en correct geholpen door GERT-JAN KLAASEN. Deze man is geduldig en weet waarover hij praat heel tevreden van deze service na aankoop. De volgende bestelling zal snel volgen.

• Cor
    Review voor De Zonweringfabriek

Na problemen met het afstellen en inregelen van de motor, de klantenservice gebeld.
    Hier vriendelijk en adequaat geholpen.
    Alles werkt na behoren, nu maar hopen dat de zon snel gaat schijnen.

• A. Horward
    Review voor De Zonweringfabriek

Na ordering prima communicatie en snelle, probleemloze levering. Echter raakten van de 3 geleverde rolluiken, twee motoren kort na installatie defect. Botte pech maar na een paar mails en zeer prettige telefoongesprekken met klantenservice, uitstekend en vooral zeer snel opgelost door het afsturen van nieuwe motoren. Alles werkt nu perfect! Dikke pluim voor dit bedrijf! Voor rolluiken en after sales moet je hier zijn!

• Sam
    Review voor De Zonweringfabriek

Zeer goede kwaliteits solarscreens! Mooi aluminium afgewerkt, motor werkt zonder haperingen. Gecombineerd met brel hub ook een gemak te koppelen met homeassistant. De klantenservice heeft goed geholpen bij de vragen die ik had.
    Enige mindere is de communicatie ivm de levering naar een belgisch adres.
    Er werd gecommuniceerd dat deze verzonden was via een onderaanneming, maar geen van hun 2 wist te zeggen wanneer deze exact geleverd werd. Dus bijna onmogelijk om te zorgen dat iemand thuis is voor de levering van een paar duizen euro in totaal. Buiten dit was alles tiptop in orde. Moest ik nog iets nodig hebben wat ze aanbieden zal ik dit zeker hier bestellen.

• John
    Review voor De Zonweringfabriek

Uitstekend advies en zeer goede service.
    Na persoonlijk contact de juiste oplossing voor mijn situatie.
    Na de levering kwam ik er achter dat er
    verkeerde geleiders geleverd waren.
    Na telefonisch contact is dit zeer snel opgepakt en de volgende voor 08.00 uur nieuwe geleverd top service.
    Montage verliep prima paste goed.
    Zeer tevreden met het resultaat.
    Zeker aan te raden dit bedrijf.

• Stefan van vugt
    Review voor De Zonweringfabriek

2,5 jaar terug rolluiken besteld. Deze week een vreemd geluid + rolluik die niet meer opdraaide. Kast open gemaakt en bleek dat de veren los/kapot waren. Waarschijnlijk verkeerd afgesteld door mij.

Contact opgenomen, binnen een dag 3 nieuwe veren opgestuurd gekregen met super duidelijke beschrijving om deze zelf te kunnen vervangen.

• Jack
    Review voor De Zonweringfabriek

Mijn bestelling werdt 1 week later bezorgd maar dat kwam door kerstvacantie.maar dat hebben ze meer dan goed gemaakt .ik moest nog een verlengkabel hebben die doen wij er dan gratis bij .vond ik heel netjes