Hertog Reinoudsingel 152
5913XH Venlo

Arwen van Pelt beoordeelde op 2019-08-17

Goede producten, snelle levering en altijd een persoonlijk berichtje!

Annemiek beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden. Ontzettend leuk dat ze er een persoonlijk kaartje bij doet. Met aandacht en liefde ingepakt.

Lotte Lemmens beoordeelde op 2019-08-17

Mooi assortiment. Fijne snelle levering.

karin neijenhuis beoordeelde op 2019-08-16

Goede en snelle, afhandeling van de bestelling.
klantvriendelijk

Anniek de Hoop beoordeelde op 2019-08-15

Jamie Vousten beoordeelde op 2019-08-12

Geweldig

Lina Blommaert beoordeelde op 2019-08-11

Yara Pikaar beoordeelde op 2019-08-11

Wendy Kevelam beoordeelde op 2019-08-11

Hele goede service. Altijd goed advies wanneer nodig. Stuk voor stuk fijne producten 😁

Lieneke Van Buuren beoordeelde op 2019-08-10

Johannes Ferguson beoordeelde op 2019-08-10

Dank u zeer :-)

Janice beoordeelde op 2019-08-08

Heel blij mee, goed (maar niet schadelijk ;)) verpakt, super snel in huis en spullen zelf allemaal zo fijn.

Kay De Vries beoordeelde op 2019-08-08

Erg blij met de natuurlijke verzorgingsproducten, die speciaal en met zorg zijn geselecteerd door de kleine lama. Snelle levering, de volgende dag alles al in huis en met een hele leuke persoonlijke boodschap toegevoegd. Ik raad de kleine lama zeker aan! Ideaal voor de bewuste ouder die alleen het beste wil voor hun kind(eren) en dat willen we allemaal toch;)

Shana Bouckaert beoordeelde op 2019-08-06

Petra Lambers beoordeelde op 2019-08-06

Danielle Soons beoordeelde op 2019-08-06

Bestellingen worden altijd erg snel afgehandeld. Erg tevreden over de scheerzeep. Fijne producten in de webshop. Ik raad het altijd aan bij bekenden.

Nicole Huijs beoordeelde op 2019-08-05

Malouke Blom - Heij beoordeelde op 2019-08-05

Zeer tevreden!
Bestelde artikelen snel en netjes in huis.
En een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Joyce Claessens beoordeelde op 2019-08-02

Sonja Martens beoordeelde op 2019-08-01

Snelle service met een handgeschreven kaartje. Top!