De kleine olifant

De kleine olifant

De kleine olifant is de mooiste baby en peuter webshop als je houdt van rustige en natuurlijke producten. Elke dag zijn wij op zoek naar hippe en rustige artikelen voor baby's & peuters. Bij ons kun je terecht voor bijtspeelgoed, knuffels, haarknipjes, wagenspanners en nog veel meer! Al onze producten zijn rustig qua kleur. Daarnaast is veel van ons speelgoed gemaakt van hout of siliconen. Deze materialen zijn namelijk veilig & duurzaam.
Ook ben je bij ons op de goede plek voor unieke cadeaupakketten en kun je zelf een cadeaupakket samen stellen.
Baby | Peuter | Cadeau | , Peuter webshop, Cadeau

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021