De beste meubelverkoper die ik ooit heb meegemaakt. Meubelen van goede kwaliteit. Geen enkele voorruitbetaling. Ze komen de meubels brengen en zetten het ter plekke in elkaar en daarna betaal je pas de rekening. Zo kan het dus ook. Ik snap daarom ook niet dat er enkelen hier zijn die 1 ster geven.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mark
- Ria van 't Hoff
Mooie prijzen. Service prima. Ik had twee afzonderlijke bestellingen gedaan. Ze hebben uiteindelijk maar 1 keer bezorgkosten gerekend.
Hoe zou je De Meubel Importeur - Topkwaliteit, lage prijs beoordelen?
- Ineke
Alles wat in de winkel in Breda beloofd werd is waar gemaakt. We hebben 2 mango houten kasten besteld. Na 2 dagen werd de levering al ingepland voor bezorging de week erna. Super blij mee, mooi afgewerkte kasten, mooie kleur, heel blij mee. Kleine schade van een glas ruitje werd zeer correct opgelost, klantenservice is goed bereikbaar via telefoon en mail. Een zeer tevreden klant hier.
- Sandra Gietema
Was eerst in de winkel geweest in Grootebroek op zaterdag.Werd daar heel goed ter woord gestaan.Verschillende stoelen gezien.Deze via de webshop besteld
- Fanny Drost
Netjes en snel bezorgd heel blij mee
- Dianne
Heel fijn geholpen in de winkel, en aan de telefoon toen ik wat wilde bijbestellen. Dit was geen enkel probleem. En ook na de tijd toen ik ontdekte dat de tafel schade had. Werd er snel actie ondernomen. De tafel werd omgeruild binnen 3 dagen. Erg goede service.