DeMeubelimporteur

DeMeubelimporteur

Op de meubelimporteur vind u de mooiste meubels direct uit de fabriek zonder tussenkomst van importeurs of groothandels. Wij werken met eigen fabrieken en kunnen daardoor u de mooiste meubels tegen de allerlaagste prijs aanbieden.
Meubelwinkel, Tafels, kasten

• Mohamed
    Review voor DeMeubelimporteur

I bought this mango wood '' kasten'' not only I received it already damaged but it strayed to Crack in two other places.
    Don' t recommend never again!!!!!

Antwoord van DeMeubelimporteur

Geachte heer Mohamed,
    Wij betreuren de gang van zaken en het meubel is inderdaad niet zoals u mag verwachten.
    Daarom hebben wij direct contact met u opgenomen en voorgesteld om uw meubel kosteloos te vervangen (iets wat u ook mag verwachten van ons). Nogmaals onze excuses maar wensen u veel plezier met uw nieuwe mangohouten meubel.

• Janny
    Review voor DeMeubelimporteur

wil huisnummer aanpassen maar krijg robot

• Hoe beoordeel je DeMeubelimporteur?

• Samantha de Boer
    Review voor DeMeubelimporteur

Prachtige wandkast besteld bij De Meubel Importeur, super kwaliteit voor een mooie prijs. Ook het inplannen van een bezorg datum en de aflevering waren zeer goed en snel!

• Karine Broersen
    Review voor DeMeubelimporteur

Hele mooie tafel, mooi dik blad van mangohout met stalen poten industrieelstyle. Heel erg blij mee!

• Benedikt Rogge
    Review voor DeMeubelimporteur

Mooie en perfect afgewerkte kast. Heel mooie en handige verdeling, zodat heel veel glazen en toebehoren optimaal kunnen uitgestald worden. Tevens was de levering correct en op tijd. Zelfs veel sneller geleverd dan gedacht.

• Van de kamp
    Review voor DeMeubelimporteur

Super geholpen door de meubelimporteur!!
    Zeker een aanrader!!

• Jihane
    Review voor DeMeubelimporteur

Snelle en goeie levering, ik kon makkelijk de maat van de tafel veranderen ondank ik al de andere maat besteld heb. Goeie service

• Wilma
    Review voor DeMeubelimporteur

Prima afspraken kunnen maken en geleverd geheel volgens afspraak.

• Paul
    Review voor DeMeubelimporteur

Hele mooie meubels tegen een aantrekkelijke prijs

• Michelle
    Review voor DeMeubelimporteur

Heel erg blij met mijn nieuwe eettafel en tv-meubel. Super goede service, op afgesproken tijd geleverd, en super kwaliteit!