DeThuisSportWinkel.nl

DeThuisSportWinkel.nl

Laten we samen jouw Home Gym realiseren!

DeThuisSportWinkel.nl levert fitnessapparatuur en sportartikelen aan consumenten in Nederland en België.

Bij DeThuisSportWinkel gaat het om Kwaliteit, Gemak en Gezondheid. Al onze apparatuur is daarom ook van de beste kwaliteit, gericht op gebruikersgemak en ons uiteindelijke doel: “Alles voor een gezonde samenleving!”

Wij onderscheiden ons door middel van ons product-specifieke expertise met de ambitie om bewegen, met plezier voor iedereen toegankelijk te maken.

Ons assortiment bestaat uit wereldwijde topmerken zoals Kingsbox, Flow Fitness en Assault.

• Desiree Goedhals
    Geverifieerde klant van DeThuisSportWinkel.nl

Super attente en snelle service na stellen van een specifieke vraag.
    Stijn kon deze niet direct beantwoorden, maar kwam er zoals afgesproken op de afgesproken dag op terug.

• bert
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Communicatie loopt lekker en kwaliteit produkten zijn goed!

• Hoe beoordeel je DeThuisSportWinkel.nl?

• Mick
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Ondanks de iets langere levertijd, zeer klantvriendelijk en probleemoplossend!

• Bram Wolters
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Heel tevreden. Keurig netjes, van bestelling doen en bevestiging daarvan tot aflevering, zeker aan te bevelen.

• Manon
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Goede prijzen en top service!

• Joran Simons
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Alles volgens afspraak. Zeer tevreden!

Antwoord van DeThuisSportWinkel.nl

Bedankt voor je review Joran! Geniet van je aankoop.

• Natasja Bosch
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Erg prettig geholpen met het uitzoeken van een hometrainer die perfect aansluit op mijn wensen, zelf was ik hier niet uit gekomen. Hartelijk dank!

Antwoord van DeThuisSportWinkel.nl

Wat fijn om te horen Natasja. Bedankt voor je review en veel plezier met jouw hometrainer!

• Joost
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Goed geholpen! De apparatuur heeft een mooie plek in onze schuur

• Louise
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Uiterst professioneel en behulpzaam, redelijk snel gereageerd op vragen per e-mail en monteurs waren vriendelijk.

• Peter van Aalst
    Review voor DeThuisSportWinkel.nl

Heel tevreden! De levering was zoals afgesproken. Goede communicatie.