Decibelmeterstore.nl

Decibelmeterstore.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Decibelmeterstore.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,7
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 78 met beschrijving

• Wim
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Bij het bestellen staat op de site dat het apparaat op voorraad is maar ik heb er zes weken op moeten wachten omdat het apparaat niet voorradig was. Overige service van Decibelmeterstore.nl was goed.

Antwoord van Decibelmeterstore.nl

Beste Wim, bedankt voor uw beoordeling, echter staat bij producten met ISO kalibratie duidelijk aangegeven dat de levertijd hiervan 5/15 werkdagen kan duren ivm het opstellen van het kalibratiecertificaat door een extern bureau. Ook in de mail staat hij als 'nabesteld'. Dit omdat wij dit niet op voorraad kunnen hebben omdat elk certificaat op naam van de klant wordt gezet. Mogelijk ten tijde van het bestellen over heen gelezen?

• Bart Hendrix
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Prima webshop, goede keus en goede producten.

• Hoe beoordeel je Decibelmeterstore.nl?

• Paul de Jonge
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Snel geleverd en het werkt prima

• Ronny
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Goede prijs/kwaliteit. Doet wat ervan verwacht werd. Vlekkeloze samenwerking met app en export pdf/xls. Aanrader.

• Haci Altun
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Ik weet niet of die goed decibel geeft

Antwoord van Decibelmeterstore.nl

Beste Haci, Ik meende dat ik al een reactie had gestuurd, maar blijkbaar nog niet. Ik snap dat u twijfelt of de waarden kloppen, maar u heeft een professioneel product gekocht waarbij u er van uit kunt gaan dat het voldoet aan de specificaties zoals vermeld op de website en handleiding. Ik snap dan ook niet waarom u ons zo slecht beoordeeld met maar twee sterren.. Verder hebben wij toch alles netjes geleverd etc?

• Didier Horstman

Prima product snel geleverd

• Koos Westland
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Je wordt uitstekend geholpen met informatie over het product, prima prijs en kwaliteit

• Jos Raets
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Porfessionele uitleg over producten, snelle levering. Ik denk dat ik bij deze firma terecht kan bij vragen.

• Henk van der Tuin
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Product goed en snel geleverd

• Anthonius van Norde

goed product

• Ruud Imthorn
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Ik had eerst wel moeite met de meter, maar na een geruime tijd kom je erachter hoe het apparaat werkt, zelfs vanuit de beschrijving is het niet helemaal duidelijk, maar nu gaat het wel.

• Hans Kramer

Snelle levering, goede voorlichting

• Bertus de Jongh
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

goede service alleen nederlandse beschrijving ontbreekt jammer

• George Reemer
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Prima levering en prima product

• arie vendrig

Snelle en correcte levering

• kris Libersens
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Dit product wordt verkocht met een bluetooth functie, welke niet blijkt te werken met smartphone of tablet toestellen, zelfs niet met de nieuwste besturingsprogramma's.
    Met de pc werkt het toestel wel.

• vds tweewielers
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

TOP GEREGELD EN OTVANGEN fijn mogelijkheid om bericht te krijgen wanneer iets weer op voorraad is !

• Leroy
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

De volgende dag al in huis

• Gerard van Ingen
    Geverifieerde klant van Decibelmeterstore.nl

Was op de juiste tijden geleverd

• Rene Penings

Zeer tevreden over geleverd Artikel