Deco Moda
Het assortiment van Deco Moda bestaat uit stijlvolle decoratie items die een warme touch geven aan de baby- of kinderkamer. Naast handgemaakte items zijn wij gek op rotan, hout en andere natuurlijke materialen. Naast trendy deco accessoires, vind je bij ons ook verschillende mooie mode items voor zowel jongetjes als meisjes, tot maat 98.

Wij zijn blij met onze samenwerkingen met zowel de bekende merken, als de kleinere conceptstores en lokale ondernemers. Op deze manier bieden we een uniek assortiment met een persoonlijke touch. Met Deco Moda bouwen we aan een sfeervolle webshop waar mama's (to be) blij van worden en waar het daarnaast een feestje is om een persoonlijk cadeautje te shoppen voor iemand die je lief is!

• Machteld van Brakel
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Wij zijn erg blij met de mand met de naam erop!

• Fatma Yahsi
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Snelle levering, vriendelijke geholpen.

• Hoe beoordeel je Deco Moda?

• Gertrudes Gotine
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Very good.. im going to order more colours. I recommend.

• Kimberly r.
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Super service! Heel content van mijn wiegje voor mijn kleine meid 😍❤️

• Raisa Groenhorst-Verheijen
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Super nette service, vriendelijk en mooi ingepakt!

• Kimmy den Otter
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Je bestelling wordt met zorg ingepakt, een echt cadeautje om te ontvangen!

• Kim van Venrooij
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Haar borsteltje besteld, levering was binnen een aantal dagen via brievenbus pakketje. Hierdoor waren de haren van het borsteltje wel wat scheef getrokken, doordat het te weinig ruimte had in de envelop. Gravering was erg mooi

• Annemarijn Hiemstra
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Super leuk haarborsteltje voor onze dochter besteld met naam! Zat zelfs een leuk zakje omheen met haar naam :-)

• Niki Ebbers
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Erg leuke en mooie spullen

• Petra Van Es
    Geverifieerde klant van Deco Moda

Mooie producten en snelle levering