Décor 24
Décor 24 is de vrucht van jarenlange inzet en passie voor de wereld van Woondecoratie. Wij zetten al onze tijd, kennis en expertise in, om de meest schitterende producten bij elkaar te brengen zodat u altijd iets te kiezen heeft.
6,6

• Bernadette
    Geverifieerde klant van Décor 24

Het bankje wat we besteld hebben is niet compleet en het ergste is nog dat het kapot is! Helaas reageert décor24 niet op berichten!

• Khalid Derdabi

Klantenservice wat niet goed

• Hoe beoordeel je Décor 24?

• Demi
    Geverifieerde klant van Décor 24

Mijn product is niet geleverd op de aangegeven datum, want er was aangegeven dat wij niet thuis waren. Dit was wel het geval. Na veel contact zoeken via mail en whatsapp uiteindelijk wel bezorgd.

• toos bronsvoort

goede beschrijving

• Nana
    Review voor Décor 24

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Niet bereikbaar op whatsapp, 1 reactie van ze ontvangen via de mail dat product op is. Meerder malen daarna gemaild en tot op heden geen reactie. Niet netjes om als bedrijf zo met klanten om te gaan! Het feit dat jullie onbereikbaar zijn moet een belletje doen rinkelen bij de klant!! Ik wil mijn geld terug!!!

Goedemiddag,
    Uw bestelling is terugbetaald, zoals vermeld in onze mail van 27-12-2023, omdat het product helaas niet voorradig was.

• Ronald

• koen derweduwen
    Geverifieerde klant van Décor 24

zeer tevreden over het product en vlug geleverd

• Willemieke
    Geverifieerde klant van Décor 24

Tijdens bed in elkaar zetten, miste we al een hoop onderdelen. Met veel pijn en moeite bed in elkaar gezet. Jongens helemaal blij toen beddengoed binnen kwam! Yyeesss vanavond in nieuwe stapelbed slapen! Mn zoon gaat op het bovenste bed zitten en boem heel de bende komt naar beneden.... Wat een vreselijk slechte kwaliteit, dun onstevig hout. Is bed van VidaXL! Zou het als ik jullie was DIRECT!!! Uit de handel halen!!

• Iene
    Geverifieerde klant van Décor 24

Kwaliteit redelijk. Was een bouwpakke en een hele puzzel om in elkaar te zetten.

• Maxine van de Laar
    Geverifieerde klant van Décor 24

Kastje had al beschadigingen door al het zaagsel in de verpakking. Eenmaal in elkaar zitten de lades compleet scheef en gaan ze maar een heel klein stukje open.
    Hier wel over gemaild maar nog geen reactie ontvangen

Beste heer Van de Laar,
    Uw retour en terugbetaling is inmiddels verwerkt en netjes afgehandeld.
    U had ons in het weekend gemaild, vandaar dat er een paar dagen tussen zat met terugkoppeling.

• Husein Rizvanovic
    Geverifieerde klant van Décor 24

Mijn product kwam met plankje (links) minder. Kan het niet monteren. Heb e-mail gestuurd, maar tot nu toe geen reactie

Beste heer Rizvanovic,
    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak!
    Omdat uw mail ons in het weekend bereikte, zat er een paar dagen tussen uw mail en onze terugkoppeling.
    U ontvangt van ons een retourlabel nog waarmee u het product kosteloos kunt retourneren.
    Ook als het product niet kapot was, is retourneren altijd gratis dus u hoeft zich geen zorgen te maken!

• Arno Scholten
    Geverifieerde klant van Décor 24

Goed geprijsd en op tijd geleverd.

• Maurice Truyen

TELEFONISCH Nooit bereikbaar. Veel sneller reageren en oplossen
    Verkeerd product naar mij verzonden. Het was heel duidelijk dat dit product niet was wat ik besteld had.EN NU MIJN CENTEN TERUG KRIJGEN !!!

Beste heer Truyen,
    Het klopt dat onze klantenservice telefonisch niet te bereiken is.
    Dat staat ook op onze website.
    U kunt wel via de mail en whatsapp contact met ons opnemen, wat u netjes hebt gedaan.
    Wat betreft uw retour, is alles netjes afgehandeld en u heeft uw geld teruggekregen binnen een paar dagen na het aanmelden retour.
    Het was enkel een kwestie van klein beetje geduld tonen.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

• Mariusz Królikowski

Alles primma

• J Keveling

Goede service en snel

• David

Snelle levering....

• J Samsom
    Geverifieerde klant van Décor 24

Snelle verzending en goed product

• Rob van Waveren
    Geverifieerde klant van Décor 24

De beloofde levertijd werd niet gehaald en bij navraag een standaard reply in de vorm van "wie ich vorher sagte". Totale minachting van de klant maar na een week toch nog ontvangen. Wel de laatste keer dat ik hier bestel. De track & trace van hun logistics partner Packs is eveneens totaal onbetrouwbaar.

• petra raats

Vlotte levering