Décor 24
Décor 24 is de vrucht van jarenlange inzet en passie voor de wereld van Woondecoratie. Wij zetten al onze tijd, kennis en expertise in, om de meest schitterende producten bij elkaar te brengen zodat u altijd iets te kiezen heeft.
6,5
126 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 124 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Gvb
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Moest lang wachten op artikel wat ik besteld had, vervolgens tel nr op de site niet bereikbaar, daarna diverse keren gemaild maar geen reactie, toen kwam ik er later achter dat Vidaxl hetzelfde was,dat ging prima gelijk contact dus uiteindelijk terug kunnen sturen

  • W De Weerd
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Super snelle levering

  • Hoe beoordeel je Décor 24?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Jager
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Douchedeur
    Ontbreken van materialen en slecht afgewerkte magneetsrips die scheef waren

  • Bernadette
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Het bankje wat we besteld hebben is niet compleet en het ergste is nog dat het kapot is! Helaas reageert décor24 niet op berichten!

  • Khalid Derdabi
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Klantenservice wat niet goed

  • Demi
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Mijn product is niet geleverd op de aangegeven datum, want er was aangegeven dat wij niet thuis waren. Dit was wel het geval. Na veel contact zoeken via mail en whatsapp uiteindelijk wel bezorgd.

  • toos bronsvoort
    Geverifieerde klant van Décor 24

    goede beschrijving

  • Nana
    Review voor Décor 24

    Bestelling nog steeds niet ontvangen. Niet bereikbaar op whatsapp, 1 reactie van ze ontvangen via de mail dat product op is. Meerder malen daarna gemaild en tot op heden geen reactie. Niet netjes om als bedrijf zo met klanten om te gaan! Het feit dat jullie onbereikbaar zijn moet een belletje doen rinkelen bij de klant!! Ik wil mijn geld terug!!!

    Antwoord van Décor 24

    Goedemiddag,
    Uw bestelling is terugbetaald, zoals vermeld in onze mail van 27-12-2023, omdat het product helaas niet voorradig was.
    Met vriendelijke groet,
    decor24.nl

  • Ronald
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Snelle levering

  • koen derweduwen
    Geverifieerde klant van Décor 24

    zeer tevreden over het product en vlug geleverd

  • Willemieke
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Tijdens bed in elkaar zetten, miste we al een hoop onderdelen. Met veel pijn en moeite bed in elkaar gezet. Jongens helemaal blij toen beddengoed binnen kwam! Yyeesss vanavond in nieuwe stapelbed slapen! Mn zoon gaat op het bovenste bed zitten en boem heel de bende komt naar beneden.... Wat een vreselijk slechte kwaliteit, dun onstevig hout. Is bed van VidaXL! Zou het als ik jullie was DIRECT!!! Uit de handel halen!!

  • Iene
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Kwaliteit redelijk. Was een bouwpakke en een hele puzzel om in elkaar te zetten.

  • Maxine van de Laar
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Kastje had al beschadigingen door al het zaagsel in de verpakking. Eenmaal in elkaar zitten de lades compleet scheef en gaan ze maar een heel klein stukje open.
    Hier wel over gemaild maar nog geen reactie ontvangen

    Antwoord van Décor 24

    Beste heer Van de Laar,
    Uw retour en terugbetaling is inmiddels verwerkt en netjes afgehandeld.
    U had ons in het weekend gemaild, vandaar dat er een paar dagen tussen zat met terugkoppeling.

    Met vriendelijke groet,
    decor24.nl

  • Husein Rizvanovic
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Mijn product kwam met plankje (links) minder. Kan het niet monteren. Heb e-mail gestuurd, maar tot nu toe geen reactie

    Antwoord van Décor 24

    Beste heer Rizvanovic,
    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak!
    Omdat uw mail ons in het weekend bereikte, zat er een paar dagen tussen uw mail en onze terugkoppeling.
    U ontvangt van ons een retourlabel nog waarmee u het product kosteloos kunt retourneren.
    Ook als het product niet kapot was, is retourneren altijd gratis dus u hoeft zich geen zorgen te maken!

    Met vriendelijke groet,
    decor24.nl

  • Arno Scholten
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Goed geprijsd en op tijd geleverd.

  • Maurice Truyen
    Geverifieerde klant van Décor 24

    TELEFONISCH Nooit bereikbaar. Veel sneller reageren en oplossen
    Verkeerd product naar mij verzonden. Het was heel duidelijk dat dit product niet was wat ik besteld had.EN NU MIJN CENTEN TERUG KRIJGEN !!!

    Antwoord van Décor 24

    Beste heer Truyen,
    Het klopt dat onze klantenservice telefonisch niet te bereiken is.
    Dat staat ook op onze website.
    U kunt wel via de mail en whatsapp contact met ons opnemen, wat u netjes hebt gedaan.
    Wat betreft uw retour, is alles netjes afgehandeld en u heeft uw geld teruggekregen binnen een paar dagen na het aanmelden retour.
    Het was enkel een kwestie van klein beetje geduld tonen.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    decor24.nl

  • Mariusz Królikowski
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Alles primma

  • J Keveling
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Goede service en snel

  • David
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Snelle levering....

  • J Samsom
    Geverifieerde klant van Décor 24

    Snelle verzending en goed product