Decovano

Decovano

Wij zijn Decovano, de nummer 1 raamdecoratie winkel van Nederland. Wij bieden standaard maten en maatwerk tegen super scherpe prijzen.
Raamdecoratie, JaloezieΓ«n, Rolgordijnen
8,6

• Sandra
    Review voor Decovano

Bestel hier niet! Bij mijn online bestelling

• VAN LOO Marleen
    Review voor Decovano

Op 09/06 stuurde ik een mail met de mededeling dat ik interesse had in de Decosol lamellen verticaal kunststof wit (5084). Daarbij had ik een vraag naar de afmetingen (Hoogte & Breedte) van het deel waarmee de lamel aan het plafond bevestigd wordt. Ik kreeg hier vrij snel een antwoord op maar dit was niet exact wat ik wou weten. Op 10/06/2020 schreef ik dus een nieuwe mail met een duidelijke omschrijving en tekening over wat het juist ging. Ondanks mijn herinnering op 18/06/2020 kreeg ik tot op heden geen antwoord. Daarnet dus maar telefonisch contact gezocht, waarbij ik direct doorverbonden werd. En dan bleef ik maar wachten. Gezien ik uit België bel kunnen de telefoonkosten hoog oplopen. Dus de telefoon maar dicht gelegd en opnieuw gebeld. Weer hetzelfde, maar ik onderbreek de dame dat ik uit België bel en eigenlijk gewoon wil zeggen dat ze mijn mail eindelijk eens beantwoorden. Ik werd toch weer doorgeschakeld. Na enige tijd werd de verbinding verbroken. En dan staat er op de website dat er binnen de 4 uur antwoord gegeven wordt. Ik ben dan ook niet te spreken over deze manier van doen.

• Hoe beoordeel je Decovano?

• L. Jochems
    Review voor Decovano

Voor mijn nieuwe appartement heb ik, begin deze week, een 6-tal rolgordijnen besteld. De kwaliteit is super en de levering was sneller dan verwacht!

• Cor
    Review voor Decovano

Ik ben zeer tevreden met mijn gekochte lamellen. Ze waren snel in huis en de kwaliteit is uitstekend. Ik ga Decovano bij iedereen aanbevelen.

• Mert
    Review voor Decovano

Recentelijk hebben wij een nieuwbouw huis gekocht. Hiervoor hadden wij natuurlijk raamdecoratie nodig. Na even rondgekeken te hebben kwamen wij terecht bij Decovano. Omdat het maatwerk is moesten we 10 dagen wachten. Maar na deze 10 dagen wisten we ook waarom het het wachten waard was: super kwaliteit, goede service en een goede prijs. Echt de finishing touch van ons huis!

• R. Hanoman
    Geverifieerde klant van Decovano

Goede snelle,en goekopere levering.
    Goede aanrader.
    Probeer en je ervaart hetπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘