Deegh
Bij deegh maken we diverse soorten deeg op de authentieke manier zoals men dat vroeger deed. Wij geven het deeg de tijd om te kunnen ontwikkelen. Ook gebruiken wij zo min mogelijk gist en gebruiken geen toevoegingen of suiker in ons deeg.

Ons hoofdproduct is pizzadeeg.
9,9
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Marieke Van Dam
    Geverifieerde klant van Deegh

Goede service en heerlijk deeg!

• Sien
    Geverifieerde klant van Deegh

Onze kids willen alleen het deeg van Deegh👌 leuk die mini bolletjes op de pizzarette..en het gourmetfeest was bij ons compleet!

• Hoe beoordeel je Deegh?

• Dennis Koppen
    Geverifieerde klant van Deegh

Heerlijke pizza bollen voor op de kamado

• Francesco B
    Geverifieerde klant van Deegh

Lekker deeg wordt een lekkere pizza! Probeer en proef….je raakt overtuigd!

• Marije Vermaat
    Geverifieerde klant van Deegh

Erg klant vriendelijk. Heerlijk deeg!

• Sietse van Gorkom
    Geverifieerde klant van Deegh

Ontzettend goed en zeer smaakvol deeg(h).

• Dennis Koppen Koppen
    Geverifieerde klant van Deegh

Heerlijk deegh bollen voor pizza.

• Judith Van der Ent
    Geverifieerde klant van Deegh

Goed product, lekkere smaak. Voor herhaling vatbaar!

• NF Rinsma

Mooi product

• Frank Mol
    Review voor Deegh

Heerlijke pizza bodems, ook de gluten vrije zijn zeer smaakvol. Een echte aanrader!

• Meindert S
    Geverifieerde klant van Deegh

Heerlijke pizza’s in de kamado gemaakt met pizzadeeg en saus van Deegh! Een echte aanrader!

• Ron Weldam
    Geverifieerde klant van Deegh

Deeg springt na het uitspreiden steeds weer terug om kleiner te worden. En dat is best lastig. p.s. we zijn niet van het pizza formaat wat je in een pizzaria krijgt. Pizza mag het formaat van een ontbijtbord hebben. Nadat we wat extra tips kregen van Deegh.nl hebben we de pizza weer top kunnen maken. 'Probleempje' is dus opgelost. Heerlijk!

Antwoord van Deegh

Dankjewel voor je reactie. Jammer om te horen dat je ervaring minder is! Het lijkt erop dat het deeg te gestrest geweest is en meer rust nodig had bij het stretchen. Kan het zijn dat het deeg nog niet op kamertemperatuur was? We bieden je een gratis doosje aan om een nieuwe ervaring te krijgen. De pizza’s kunnen we tot 30cm gestretcht worden.

• NF Rinsma
    Geverifieerde klant van Deegh

Mooi product, ik kom zeker terug voor meer!

• Sieneke Gardenier Sieneke Gardenier
    Geverifieerde klant van Deegh

Wij houden van de mini bollen! Heerlijke kleine pizzaatjes uit de oven..makkelijk te maken en snel klaar! Maar ook leuk voor een kinderfeestje, je kunt ook een pizzarette huren..

• Jan Kappert
    Geverifieerde klant van Deegh

Wat een prachtig deeg leveren ze, de smaak is echt super. Ook word het deegh netjes aan huis geleverd. Netjes verpakt in een mooie doos. Ook kun je bij Martin terecht voor tip en trucs over het pizza bakken.

• Lan

Lekkerste pizza ooit!

• Francesco
    Geverifieerde klant van Deegh

Super Deegh, daardoor bak je een echte pizza(bodem)met goede korst. Aan het deeg zal het niet liggen. 😁

• Richard Lans
    Geverifieerde klant van Deegh

Geweldig deeg. Snelle levering en goeie service. Transport kosten wel wat aan de hoge kant. Dus genoeg in 1 keer bestellen.

• Wilma Van der Hoeven
    Review voor Deegh

goede service en heerlijk deeg !

• Fred Lentz
    Review voor Deegh

Top levering en top smaak.