Deel Kunst
Deel kunst is een verzamelplek voor kunstenaars die graag hun kunst met je delen en te koop aanbieden! Verschillende soorten kunst / schilderijen voor een betaalbare prijs!
Kunst is al lang niet meer voor de elite van onze samenleving, ook jij wilt je huis inrichting met originele kunststukken.
Geen kopieën, printen en massaproducties, maar originele kunst / schilderijen gemaakt met hart en ziel door onze kunstenaars.
Van abstracte schilderijen tot originele beeldhouwwerken. Alle soorten kunst van Nederlandse bodem worden hier verzameld!
9,9

• Liesbeth
    Review voor Deel Kunst

Reageerde heel snel op mijn aanmelding en ik was ook heel snel geplaatst op de website! Plezierig in de communicatie.

• Daphne
    Review voor Deel Kunst

Mooie gevarieerde collectie! Goed en snel geholpen!

• Hoe beoordeel je Deel Kunst?

• Yolanda Paul art by nature
    Review voor Deel Kunst

Persoonlijk en snel contact. Mijn kunst stond snel en professioneel op de site weergegeven.

• Carola van den Broek ( BY BOSCHFIRE )
    Review voor Deel Kunst

Super persoonlijk contact kunst stond snel en professioneel op de site weergegeven top service.

• Marisa

Snelle en klantvriendelijke service! Top geregeld!! 👍🏼

• Ria Uilkema
    Review voor Deel Kunst

Mijn foto s werden supersnel geplaatst en het ziet er professioneel uit...mooie site en ik heb goede hoop op een verkoop...en dat alles voor maar 5 euro per maand...fantastische, en geen automatische verlenging en dat vind i, ook super klantvriendelijk.
    Mark is zeer aardig en geeft je een persoonlijke behandeling.....topper!!!!!

• Arjen
    Review voor Deel Kunst

Goede, snelle service en contact! Top!

• Craig Martin
    Review voor Deel Kunst

I Have just started to show my painting with www.deelkunstnu.nl and so far they have been very friendly and professional. I couldn't ask for more :-)

• Renata Stojkova

Top site