Dekbed zonder overtrek

Dekbed zonder overtrek

Ons hoofdproduct is een dekbed! Dit maken wij zelf, al meer dan 27 jaar, in Almelo. De grootste voordelen van een dekbed zonder overtrek zijn; bedden opmaken is zo gebeurd want een dekbedovertrek is overbodig, nooit meer je beddengoed strijken, het dekbed blijft goed op bed liggen dankzij de instopstrook aan de onderzijde van het dekbed, de vulling isoleert zo goed dat je het dekbed het hele jaar kunt gebruiken, en wanneer je het dekbed zelf wast gaat het zeker 150-200 wasbeurten mee. Ook hebben wij brandvertragende grondstoffen waarmee wij veilige dekbedden kunnen maken voor bijvoorbeeld een GGZ instelling.
8,8
Filter 54 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• Wil Hendriksen

snelle levering !!!

• Jan liebregtd
    Geverifieerde klant van Dekbed zonder overtrek

Goede service, doen wat ze schrijven. Helemaal goed

• Hoe beoordeel je Dekbed zonder overtrek?

• W.H. Swinkels
    Geverifieerde klant van Dekbed zonder overtrek

Goede service snelle levering producten

• Max Leerentveld
    Geverifieerde klant van Dekbed zonder overtrek

Prima dekbed; ruime maten; geen gedoe met lakens.

• dhr. van Heuveln
    Geverifieerde klant van Dekbed zonder overtrek

men doet wat men belooft

• j van Keulen

bestellen en zo thuis!!!

• m elmas
    Geverifieerde klant van Dekbed zonder overtrek

De bezoggtermijn was langer dan dat we gewend zijn dan van andere bedrijven. 13e besteld 20e ontvangen. Ook de track en trace gaf geen duidelijke tijd aan. De kussens zijn van goede kwaliteit heb er in het ziekenhuis Hilversum heerlijk op geslapen en direct een foto van de etiket gemaakt om te bestellen.

Antwoord van Dekbed zonder overtrek

Beste M. Elmas, bedankt voor uw review. Onze excuses dat u wat langer op de hoofdkussens heeft moeten wachten. De vulling was niet meer voorradig, hierdoor hadden wij wat vertraging opgelopen. Wel fijn dat u heerlijk geslapen heeft op het kussen in het ziekenhuis in Hilversum.

• Willy Verhoef
    Geverifieerde klant van Dekbed zonder overtrek

Snelle perfecte service en geweldige kwaliteit

• Peter van Lambalgen
    Geverifieerde klant van Dekbed zonder overtrek

Snelle levering. Fijn en comfortabel dekbed zonder gedoe met losse hoezen. Ideaal. En past in de wasmachine!

• E. Hoekstra-Bloemink

Prima dekbed.