Dekbed zonder overtrek

Dekbed zonder overtrek

Ons hoofdproduct is een dekbed! Dit maken wij zelf, al meer dan 27 jaar, in Almelo. De grootste voordelen van een dekbed zonder overtrek zijn; bedden opmaken is zo gebeurd want een dekbedovertrek is overbodig, nooit meer je beddengoed strijken, het dekbed blijft goed op bed liggen dankzij de instopstrook aan de onderzijde van het dekbed, de vulling isoleert zo goed dat je het dekbed het hele jaar kunt gebruiken, en wanneer je het dekbed zelf wast gaat het zeker 150-200 wasbeurten mee. Ook hebben wij brandvertragende grondstoffen waarmee wij veilige dekbedden kunnen maken voor bijvoorbeeld een GGZ instelling.
8,9
Filter 329 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 224 met beschrijving

• Rina Leeuwen
    Review voor Dekbed zonder overtrek

Prima product, licht en behaaglijk

• Mineke Nijman
    Review voor Dekbed zonder overtrek

Snelle levering…. Milieu vriendelijk door kleine doos omdat het vacuüm is verpakt!Fijn product.

• Hoe beoordeel je Dekbed zonder overtrek?

• Helen Frerichs Jans
    Review voor Dekbed zonder overtrek

Heel goed maar ik dacht dat het er anders uitzag.

• Bea Bos

Goede service

• M. Muller
    Review voor Dekbed zonder overtrek

Jammer dat er geen opberghoes bijzat, deze keer. Vorige keer wel, en dat is erg handig!

• W Voncken

Goed materiaal,redelijke levertijd
    4 dagen. Opmaken van bed erg
    Gemakkelij.

• Gerard Franken
    Review voor Dekbed zonder overtrek

Wij gaan er snel nog een bestellen, eerst geslapen zo uit de verpakking en daarna gewassen ook hier na (zelf beter) onder geslapen.
    Maar de prijs kan een struikelblok zijn.

• Myrjam
    Review voor Dekbed zonder overtrek

Mooie dekbedden en goed afgewerkt bij de naden. De communicatie verliep prima.

• F.J. Sterk
    Review voor Dekbed zonder overtrek

Levertijd was zoals aangegeven. Er wordt echter niet enige tijd vooraf gemeld wanneer wordt geleverd. Wel een mail op de ochtend van levering. Dit kan soms een probleem zijn i.v.m. gelegenheid tot ontvangst.

• Hans Spelde
    Review voor Dekbed zonder overtrek

prima service en zeer vriendelijke mensen