Dekbeddengoed
Online webwinkel voor dekbeddengoed
beddengoed disney slapen
7,7
1.034 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 915 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 532 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Sonja
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Een mooi dekbed besteld voor mijn kleinzoon, precies zoals op de website afgebeeld. Een goeie prijs, en bezorgd binnen 3 werkdagen. Ik ben erg tevreden

  • Jolanda Meijer
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Goede prijs/kwaliteit

  • Hoe beoordeel je Dekbeddengoed?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Bernardus
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Voor 16:00 besteld? Dezelfde dag verzonden. Op dinsdag 4 juni 2024 besteld. Pakket is bezorgd 7 juni 2024 14:19. Drie dagen later.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Bernard

    Uw pakket is dezelfde dag de deur uit gegaan. Echter door drukte bij postnl is de levering uitgesteld. Zoals u kunt begrijpen is dit buiten onze macht. Zie ook de tracking die doorgekoppeld is.

  • M
    Review voor Dekbeddengoed

    Begin vorige week een dekbedovertek besteld. Zou de dag erna binnen zijn maar nog steeds niets binnen. Op geen enkele manier contact te krijgen met dit bedrijf.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste,

    Als het goed is hebben we telefonisch contact gehad en is het reeds opgelost en de terugboeking in orde gemaakt.

    Vooralsnog onze excuses voor het ongemak

  • Marjoleine Bakker
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Mijn pakket kwam weken later

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Marjoleine,


    Wat vervelend om te horen, ik heb even gekeken hoe het zat en u had een artikel besteld met een levertijd van 1-2 weken.

    Dit verklaar ook dat de verwerking langer heeft geduurd

  • M.M.M Brekelmans-Huffels
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Mooi dekbedovertrek. Snel ontvangen. Top!

  • Myrthe
    Review voor Dekbeddengoed

    In november 2023 een bestelling (pre-order) besteld en zou maart 2024 geleverd worden. In april gemaild met de vraag wanneer ik het dekbed kan verwachten. Geen reactie. In mei weer gemaild, weer geen reactie. Al zoooo vaak gebeld maar er wordt nooit opgenomen. Volgens mij ben ik opgelicht dus ik zou zeker niks kopen hier hoor. Wat een ontzettend slecht bedrijf.
    Update: ze hebben na mijn review contact opgenomen en ik heb het bedrag teruggestort gekregen. Ik ben blij dat ze het hebben opgelost.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Myrthe,

    Als u was opgelicht dan was tussen November en nu onze webwinkel wel uit de lucht geweest.

    Helaas komt het voor dat pre order producten uitgesteld worden door de fabrikant en daardoor niet in de verwachte maand binnen komen. .

    Verder hadden wij direct na uw order in november al een mail gestuurd dat het om een pre order product ging en daar geen reactie op vernomen en er dus van uitgaande dat dit in orde was.

    Verder zie ik dat mijn college de terugboeking in orde heb gemaakt en dit zal als het goed is ook reeds verwerken moeten zijn bij u.

    Vooralsnog onze excuses voor het ongemak

  • Bjorn Alink
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Goede prijs kwaliteit verhouding

  • Samantha Krete
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Levering duurde bijna 6 maanden. Weinig contact te krijgen met het bedrijf...

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Samantha.

    Wat vervelend dat u lang op uw product heeft moeten wachten.

    ik heb even voor u gekeken en u had 3 pre order producten besteld.

    Dit wil zeggen dat de producten in productie zijn en worden de leverblokken onder de producten getoond.

    verder hebben wij even op op uw naam en ordernummer gezocht maar wij krijgen helaas geen mail naar voren. met interactie of de vraag m.b.t tot de levering.

    Ondanks de langere levertijd hopen wij dat u/ uw dochter blij is met de dekbedovertrekken

  • Helen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ondanks de belofte op de website werd het matras niet teruggenomen.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Helen,

    Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is.


    Zoals op onze website aangegeven nemen wij geen gebruikte matrassen retour en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van uw bestelling.

    Dit hebben wij destijds ook op de mail bij u aangegeven en geen reactie op gekregen.

  • M
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snelle levering, goede communicatie.

  • Sanaa Peter
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ik heb de deken lang
    De deken is wel dik en warm.

  • Ben
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snelle levering en makkelijk kunnen bestellen.

  • Jordy Luit
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Alles is netjes geleverd en binnen de vermelde tijd

  • yolande Billen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    de levering is wel enkele keren gewijzigd

  • Kim Haverhals
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Super geholpen met mijn vraag en top levering.

  • Jolanda
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Bestelling nooit ontvangen en wel betaald!
    Geen contact mee te krijgen!
    Wat een oplichters!!!

  • Wilma Keinemans
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snelle levering

  • Hannah Van Der Stichelen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ze hebben de verkeerde maat van beddeken geleverd. En dit was voor mijn dochter haar verjaardag.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Hannah,

    Erg vervelend dat de verkeerde maat geleleverd is,

    Wij zijn reeds al met u in contact en hebben vrijdag aangeven dat maandag het juiste formaat overtrek + retourlabel wordt toegezonden. Hierom begrijpen wij niet zo goed waarom u een 1 sterren beoordeling achterlaat nadat er al contact is geweest en de oplossing duideljik was.

  • MRC Gijzen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ik vond de behulpzaam erg onder de maat..

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Gijzen,

    Erg vervelend dat u onze hulp ondermaats vondt.

    Graag ontvangen wij van u een berichtje m.b.t tot het verbeteren hiervan.

    Hopelijk zijn de kids in iedergeval blij met de ontvangen overtrekken en het gekozen alternatief voor het pre order product.