
Dekbeddengoed
-
Amber Belbekri
Goede service
-
Sara
Helaas ging de rits van het dekbedovertrek bij het eerste gebruik al kapot.
-
Hoe beoordeel je Dekbeddengoed?
-
Boaz
Goede klantenservice!
-
Wilma Rikken
Snelle levering goed ingepakt en een mooi dekbed!
-
Clair
Snelle levering van een dekbedovertrek.
Artikel is ook in prima staat en voldoet aan de kwaliteit/prijs verhouding -
Liv
Snelle levering
-
M Fredrix
Goede prijs. Snel verzonden. Zeer tevreden.
-
Jolanda Sep
Voor de eerste keer besteld. Alles netjes aangekregen. 100% betrouwbaar.
-
Ad Van der Made
Makkelijk te bestellen en snelle levering
-
Diana Addo
Pakket zorgvuldig inpakken.
Artikel was niet van goed kwaliteit -
Damen
Super snelle levering! Heel fijn!
-
Nevim
Erg blij met het dekbedovertrek dat ik heb kunnen uitkiezen tijdens het afhalen van mijn Homerr pakketje
-
Karin van Vugt
29 augustus een dekbedhoes besteld maar nog niets ontvangen er lag wel een ander klein pakje uit Zweden ??? Waar is mijn dekbedhoes?
Antwoord van DekbeddengoedBeste karin,
Wat jammer dat u gelijk een negatieve beoordeling achterlaat terwijl we in contact met u zijn en in afwachting van uw reactie.
Hieronder nog onze reactie toegevoegd.
Ik heb het even verder uitgezocht, en het verzendnummer komt inderdaad overeen met onze zending,
wat betekent dat het label vanuit ons afkomstig is. Echter weten wij 100% zeker dat dit niet de zending is die wij hebben uitgezonden aangezien wij met verzendzakken werken.
Wij verwachten dat het of in het sorteercentrum of tijdens het brengen naar het pakketpunt m.b.t het overplakken v.d sticker verkeerd is gegaan
De betreffende doos adviseren wij om terug te brengen naar het GLS punt, want naar verwachting zal een andere klant hetzelfde probleem hebben als u.
Met een beetje geluk ligt het pakketje voor u ook al bij het GLS punt als de andere klant ook zo eerlijk is :)
Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij een nieuw exemplaar uitzenden en deze zal dan met 1-2 werkdagen bij u geleverd worden -
Marjan Steneker
Niet het product geleverd dat ik heb besteld
Antwoord van DekbeddengoedWat vervelend om te horen,
Als u ons een mailtje stuurt met een foto van het ontvangen product kunnen wij hier naar kijken -
Bhgd
Per ongeluk verkeerde besteld, maar pas gezien nadat ik betaald had: na een mail van mijn zijde diezelfde dag nog reactie terug en in orde gemaakt. Ook nieuwe bestelling kwam, weliswaar nadat ik had nagevraagd, de dag erna alsnog (dus niet 1 dag na bestelling).
-
Janice Henssler
MORE THAN
-
Heleen
Ik heb 2 sets beddengoed besteld, waarvan er een in een verkeerde maat is gekomen. Dit kan natuurlijk gebeuren. Maar het afhandelen hiervan gaat heel erg traag. Het zou prettig zijn dat het een dezer dagen toch een keer wordt opgelost.
-
Sonja
Een mooi dekbed besteld voor mijn kleinzoon, precies zoals op de website afgebeeld. Een goeie prijs, en bezorgd binnen 3 werkdagen. Ik ben erg tevreden
-
Jolanda Meijer
Goede prijs/kwaliteit
-
Bernardus
Voor 16:00 besteld? Dezelfde dag verzonden. Op dinsdag 4 juni 2024 besteld. Pakket is bezorgd 7 juni 2024 14:19. Drie dagen later.
Antwoord van DekbeddengoedHi Bernard
Uw pakket is dezelfde dag de deur uit gegaan. Echter door drukte bij postnl is de levering uitgesteld. Zoals u kunt begrijpen is dit buiten onze macht. Zie ook de tracking die doorgekoppeld is.