Dekbeddengoed
Online webwinkel voor dekbeddengoed
beddengoed disney slapen
7,8
1.007 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 890 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 517 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Kim Haverhals
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Super geholpen met mijn vraag en top levering.

  • Jolanda
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Bestelling nooit ontvangen en wel betaald!
    Geen contact mee te krijgen!
    Wat een oplichters!!!

  • Hoe beoordeel je Dekbeddengoed?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Wilma Keinemans
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snelle levering

  • Hannah Van Der Stichelen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ze hebben de verkeerde maat van beddeken geleverd. En dit was voor mijn dochter haar verjaardag.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Hannah,

    Erg vervelend dat de verkeerde maat geleleverd is,

    Wij zijn reeds al met u in contact en hebben vrijdag aangeven dat maandag het juiste formaat overtrek + retourlabel wordt toegezonden. Hierom begrijpen wij niet zo goed waarom u een 1 sterren beoordeling achterlaat nadat er al contact is geweest en de oplossing duideljik was.

  • MRC Gijzen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Ik vond de behulpzaam erg onder de maat..

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Beste Gijzen,

    Erg vervelend dat u onze hulp ondermaats vondt.

    Graag ontvangen wij van u een berichtje m.b.t tot het verbeteren hiervan.

    Hopelijk zijn de kids in iedergeval blij met de ontvangen overtrekken en het gekozen alternatief voor het pre order product.

  • E. R.
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snelle bezorging

  • Karin Blankenstein
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Top was het

  • Thomas Wegner
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Lang op bestelling morgen wachten en uiteindelijk een FOUT artikel gekregen. Nu nog altijd wachtend op het juiste artikel. Nooit meer!

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Thomas,

    Erg vervelend dat uw bestelling fout is gegaan en dat het allemaal wat langer heeft geduurd dan gepland.

    Hopelijk is uw zoon/dochter alsnog blij met het juist ontvangen dekbedovertrek en het toegezonden extraatje ter compensatie voor het langere wachten

  • PB
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snel geleverd (volgende dag)

  • Liesbeth Evers
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    snelle levering, kwaliteit in orde

  • Jeffrey
    Review voor Dekbeddengoed

    Netjes alle producten ontvangen. Verder geen bijzonderheden. Ga zo door!

  • Nathalie
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Duidelijke site, snel geleverd en goede kwaliteit.

  • Janneke van den Heuvel - van Erp
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    De dekbedden die ik besteld had, werden snel geleverd en zagen er goed uit. Precies zoals op de foto’s op de site. Mooie prijs was het ook voor een ruim aanbod. Ik ben blij!

  • Hanna
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Op 18 januari heb ik een bestelling gedaan. Tot nu toe geen spullen ontvangen. Meerdere keren gebeld en ik krijg gelijk een voicemail.

    Antwoord van Dekbeddengoed

    Hi Hanna,

    U heeft een pre order product besteld 'het stitch hoeslaken' dit is de reden dat uw order nog niet uitgezonden is.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons mailen op info@dekbeddengoed.nl. helaas hebben wij geen mail ontvangen m.b.t tot uw order

  • Annieck
    Review voor Dekbeddengoed

    Wacht nog steeds op mijn bestelling! Er staat pre order, maar geen verwachte datum..
    Het bedrijf is niet bereikbaar!!
    Niet telefonisch, maar helaas ook geen reactie op mail en er word ook niet gereageerd op het formulier dat ik op de website heb ingevuld! Zeer teleurstellend, ik zou hier dan ook nooit meer bestellen en het ook zeker niet aanbevelen!

  • FK
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    3 producten besteld maar 2 ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar, dinsdag een mail verzonden geen reactie en vandaag een bericht via de website en ook geen reactie.


    3 dagen later toch bericht ontvangen van bedrijf dat het ontbrekende artikel alsnog verzonden is. Vandaag ontvangen. Het bericht had sneller gemogen maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

  • Christa Straver
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Goede service en snelle levering super

  • Jean
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Goede ervaring

  • Camilla Timmermans
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Mooi dekbec fijne kwaliteit en snelle levering

  • Ada van Merkestein
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

    Snelle sercive