Dekbeddengoed
7,7
Filter 919 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 533 met beschrijving

• Heleen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Ik heb 2 sets beddengoed besteld, waarvan er een in een verkeerde maat is gekomen. Dit kan natuurlijk gebeuren. Maar het afhandelen hiervan gaat heel erg traag. Het zou prettig zijn dat het een dezer dagen toch een keer wordt opgelost.

• Sonja
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Een mooi dekbed besteld voor mijn kleinzoon, precies zoals op de website afgebeeld. Een goeie prijs, en bezorgd binnen 3 werkdagen. Ik ben erg tevreden

• Hoe beoordeel je Dekbeddengoed?

• Jolanda Meijer

Goede prijs/kwaliteit

• Bernardus
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Voor 16:00 besteld? Dezelfde dag verzonden. Op dinsdag 4 juni 2024 besteld. Pakket is bezorgd 7 juni 2024 14:19. Drie dagen later.

Hi Bernard

Uw pakket is dezelfde dag de deur uit gegaan. Echter door drukte bij postnl is de levering uitgesteld. Zoals u kunt begrijpen is dit buiten onze macht. Zie ook de tracking die doorgekoppeld is.

• M
    Review voor Dekbeddengoed

Begin vorige week een dekbedovertek besteld. Zou de dag erna binnen zijn maar nog steeds niets binnen. Op geen enkele manier contact te krijgen met dit bedrijf.

Beste,

Als het goed is hebben we telefonisch contact gehad en is het reeds opgelost en de terugboeking in orde gemaakt.

Vooralsnog onze excuses voor het ongemak

• Marjoleine Bakker
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Mijn pakket kwam weken later

Hi Marjoleine,

Wat vervelend om te horen, ik heb even gekeken hoe het zat en u had een artikel besteld met een levertijd van 1-2 weken.

Dit verklaar ook dat de verwerking langer heeft geduurd

• M.M.M Brekelmans-Huffels
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Mooi dekbedovertrek. Snel ontvangen. Top!

• Myrthe
    Review voor Dekbeddengoed

In november 2023 een bestelling (pre-order) besteld en zou maart 2024 geleverd worden. In april gemaild met de vraag wanneer ik het dekbed kan verwachten. Geen reactie. In mei weer gemaild, weer geen reactie. Al zoooo vaak gebeld maar er wordt nooit opgenomen. Volgens mij ben ik opgelicht dus ik zou zeker niks kopen hier hoor. Wat een ontzettend slecht bedrijf.
    Update: ze hebben na mijn review contact opgenomen en ik heb het bedrag teruggestort gekregen. Ik ben blij dat ze het hebben opgelost.

Beste Myrthe,

Als u was opgelicht dan was tussen November en nu onze webwinkel wel uit de lucht geweest.

Helaas komt het voor dat pre order producten uitgesteld worden door de fabrikant en daardoor niet in de verwachte maand binnen komen. .

Verder hadden wij direct na uw order in november al een mail gestuurd dat het om een pre order product ging en daar geen reactie op vernomen en er dus van uitgaande dat dit in orde was.

Verder zie ik dat mijn college de terugboeking in orde heb gemaakt en dit zal als het goed is ook reeds verwerken moeten zijn bij u.

Vooralsnog onze excuses voor het ongemak

• Bjorn Alink

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Samantha Krete
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Levering duurde bijna 6 maanden. Weinig contact te krijgen met het bedrijf...

Beste Samantha.

Wat vervelend dat u lang op uw product heeft moeten wachten.

ik heb even voor u gekeken en u had 3 pre order producten besteld.

Dit wil zeggen dat de producten in productie zijn en worden de leverblokken onder de producten getoond.

verder hebben wij even op op uw naam en ordernummer gezocht maar wij krijgen helaas geen mail naar voren. met interactie of de vraag m.b.t tot de levering.

Ondanks de langere levertijd hopen wij dat u/ uw dochter blij is met de dekbedovertrekken

• Helen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Ondanks de belofte op de website werd het matras niet teruggenomen.

Beste Helen,

Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is.

Zoals op onze website aangegeven nemen wij geen gebruikte matrassen retour en bent u zelf verantwoordelijk voor het retourneren van uw bestelling.

Dit hebben wij destijds ook op de mail bij u aangegeven en geen reactie op gekregen.

• M
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Snelle levering, goede communicatie.

• Sanaa Peter

Ik heb de deken lang
    De deken is wel dik en warm.

• Ben
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Snelle levering en makkelijk kunnen bestellen.

• Jordy Luit
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Alles is netjes geleverd en binnen de vermelde tijd

• yolande Billen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

de levering is wel enkele keren gewijzigd

• Kim Haverhals
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Super geholpen met mijn vraag en top levering.

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Bestelling nooit ontvangen en wel betaald!
    Geen contact mee te krijgen!
    Wat een oplichters!!!

• Wilma Keinemans

• Hannah Van Der Stichelen
    Geverifieerde klant van Dekbeddengoed

Ze hebben de verkeerde maat van beddeken geleverd. En dit was voor mijn dochter haar verjaardag.

Hi Hannah,

Erg vervelend dat de verkeerde maat geleleverd is,

Wij zijn reeds al met u in contact en hebben vrijdag aangeven dat maandag het juiste formaat overtrek + retourlabel wordt toegezonden. Hierom begrijpen wij niet zo goed waarom u een 1 sterren beoordeling achterlaat nadat er al contact is geweest en de oplossing duideljik was.