Roggestraat 137

Anne Van den Broeke beoordeelde op 2019-08-05

Mary Mastoraki beoordeelde op 2019-08-05

Laura Veldhuis beoordeelde op 2019-08-04

Christa van Leeuwen beoordeelde op 2019-08-04

Super, nu voor 2e keer besteld en weer de volgende dag in huis. En prachtige vanille peulen

Beppie Zwijnenburg beoordeelde op 2019-08-01

Fijn site waar je gemakkelijk je weg in vindt. De olijfolie is heerlijk van smaak. De vanillestokjes zijn lekker vet en zeer geurig. Kortom meer dan tevreden.

Carolien Verschoor beoordeelde op 2019-08-01

Duidelijke website waarop je makkelijk kan bestellen. De producten vervolgens snel in huis. De saffraan en olie smaken erg goed.

Esther beoordeelde op 2019-07-29

Mooie rijk gevulde stokjes

Leonora Basenau beoordeelde op 2019-07-29

Uitstekende snelle service, stokjes zien er heel mooi uit, leuk de beschrijving er bij ! Ben er heel erg blij mee.

Laura Bakker Schneijder beoordeelde op 2019-07-26

Ivo beoordeelde op 2019-07-26

Marlinda Belle beoordeelde op 2019-07-25

Netjes verpakt en op afgesproken tijd ontvangen.

H Gerritsen beoordeelde op 2019-07-21

Goede kwaliteit