Deroofvisser.com

Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is een webwinkel in roofvis en kunstaas artikelen. Wij bieden hoogwaardige producten aan en geven de sportvisser tevens nuttige tips.

Lidmaatschap per 20-02-2016 stopgezet

9,3

• Marius V.
    Review voor Deroofvisser.com

Een hele fijne webwinkel. Ik had een vraag en ze hebben me prima geholpen. Met de de spinners die ik heb gekocht heb ik verschillende snoeken gevangen.

• Johan
    Review voor Deroofvisser.com

Vooral de merken als Jackson, Hybrida, Innovative Lures en in mindere mate Mepps, kan ik ergens anders niet vinden!

• Jens82
    Review voor Deroofvisser.com

Ik ben erg enthousiast over de Jackson shads en het Mepps kunstaas van Deroofvisser.com. De webshop is overzichtelijk en afrekenen gaat erg makkelijk. Ik kijk uit naar het kunstaas van Innovative Lures dat gaat komen.

• Tim Breuker
    Review voor Deroofvisser.com

Fijne webwinkel. Goede producten en ik vind de video bij de producten ook prettig als ik wat koop.

• Jerom
    Review voor Deroofvisser.com

Prima spullen en een snelle levering. Fijne winkel!

• J. Gerritsen
    Review voor Deroofvisser.com

Prima service en producten bij deroofvisser.com. Ik heb er al een hoop kanjers mee gevangen!

• M de Rijk
    Review voor Deroofvisser.com

Prima webwinkel met producten waar ik goed mee vang!

• Jacques
    Review voor Deroofvisser.com

Vroeger kostte kunstaas kopen me veel tijd, met deroofvisser.com gaat dat super easy, van alle kunstaaswebwinkels met afstand de beste

• joris
    Review voor Deroofvisser.com

Ik ga weer mooie snoeken vangen na ontvangst van de pluggen die ik heb besteld. Top!

• Klaas Geeskens
    Review voor Deroofvisser.com

Mooi overzichtelijke webwinkel met erg goede roofvis producten. Ik had nog een vraag en ben prima door ze geholpen.

• john
    Review voor Deroofvisser.com

Goede producten, prima levertijd en heel erg klantvriendelijk