DesignerItems.nl

DesignerItems.nl

ScalaMerken verkoopt op haar websites kleding, schoenen, tassen en overige modeartikelen en -accessoires.
Wij doen dit onder het motto van zo hoog mogelijke kwaliteit leveren tegen zo gunstig mogelijke verkoopprijzen.
Tevens is onze klantenservice één van onze speerpunten.
Die is daarom -vanzelfsprekend- zeer goed en snel.
Een antwoord heeft u uiterlijk binnen 24 uur. Vaak zijn wij zelfs live.
Op de meeste van onze websites vind u de kortingscodes die die website eventueel heeft.
Zo heeft DesignerItems.nl -net zoals veel van onze andere websites- standaard haar actuele kortingscodes online staan.
De zekerheden van https://DesignerItems.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021