Desimatrassen

Desimatrassen

In ons matras atelier maken wij iedere dag weer opnieuw tientallen maatmatrassen die voor een heerlijk wakker worden zorgen.
Bel direct voor deskundig advies of een afspraak!

Of het nu gaat om een babymatras, bootmatras, vrachtwagen matras, camper matras, caravan matras of een op maat gemaakte incontinentie matras. Ook een Frans bed, queensize bed of delta matras behoort tot de mogelijkheden.

In ons atelier maken wij van hele kleine tot hele grote matrassen voor een uitgeslapen prijs. En alles exact op maat. De chauffeur wil in de cabine van zijn vrachtwagen net zo fijn liggen als op zijn matras thuis.

Wanneer de ouders hun kinderen naar bed brengen en die ook op een matras van Desimatrassen de nacht ingaan, geeft dat een gerust gevoel, want je gunt ze het beste.
8,7

• Luc IJsseldijk
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Ik vind het vreemd dat mij om een review wordt gevraagd als het matras nog niet is geleverd. Een bevestigingsmail heb ik niet ontvangen. Ook op het contact verzoek is nog niet gereageerd. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het matras straks wel gaat bevallen. De communicatie over de voortgang van de bestelling is de reden voor het lage aantal sterren tot nu toe.

• Marcel Glaudemans

Gewoon goed, vriendelijk behulpzaam als je ze belt, TOP TOP EN NOG EENS TOP👌👌

• Hoe beoordeel je Desimatrassen?

• Thijmen van Iterson
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

De bestelling en het contact verliep zoals je verwacht, geheel volgens afspraken geleverd.
    Hoe de matrassen zijn weten we nog niet, we gaan begin april er mee opstap en dan kunnen we vertellen hoe de kwaliteit is.

• Heijden
    Review voor Desimatrassen

Zeer prettige ervaring gehad en de matrassen zijn perfect op maat gemaakt. Alles werd goed gecommuniceerd en op tijd geleverd. En de matrassen slapen heerlijk! Absoluut een aanrader als je op zoek bent naar maatwerk matrassen.

• Marcus
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Perfect op maat gemaakt matras. Alles netjes op tijd geleverd en slaapt fantastisch!

• Daniel
    Review voor Desimatrassen

Goede kwaliteit, snel geleverd! Slaapt lekker.

• Erik
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Geweldige service, ik werd zelfs op 2e kerstdag teruggebeld i.v.m het matrasje voor ons te vroeg geboren kleinkind!

• Tispha Kalter
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Verzend verkeerde maat en doet erg moeilijk over terugsturen en geld terugstorten of omruilenvoor de juiste maat, probeert er onderuit te komen, ik heb ook weinig vertrouwen in het terug krijgen van mijn geld, en dan nog zonder €9,95 verzendkosten wat hij rekent voor verzending. Geen goede ervaring en service van Desimatrassen

Antwoord van Desimatrassen

Beste familie Tispha Kalter.

Voor het dekbedovertrek wat u bestelt heeft is de correcte maatvoering geleverd, omdat het om een flexibele maatvoering gaat (200x200 tot en met 200x240). We hebben u gevraagd om toch even te proberen of het dekbedovertrek past, maar daar reageerde u niet vriendelijk op. Vermoedelijk had u de maatvoering 220/240 moeten bestellen.

Wij hebben u aangeboden om het dekbed overtrek retour te sturen en alle kosten terug te storten inclusief verzendkosten, maar u was niet voor rede vatbaar, luisterde niet naar wat wij u probeerde te vertellen en stond ons behoorlijk agressief te woord. Uiteindelijk heeft u de keuze gemaakt om het dekbedovertrek te houden en deze ook uit de verpakking te halen, ondanks dat u er zeker van was dat deze niet zou passen. Inmiddels kunnen wij dus niet kosteloos uw product retour accepteren en eventueel omruilen.

Jammer dat u er voor kiest om een slechte review achter te laten in plaats van het netjes met ons op te lossen.

Team Desimatrassen

• Martijn Saat

Snelle levering!

• Roos Verhoeven
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Bij vragen werd snel gereageerd.

• Dick van Beest

Fijne service.
    Snelle reactie.

• José Heetkamp

Nog niets ontvangen..

• MATHIEU VANHELDEN
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Grote keuze in mogelijkheden van matrassen. Gemakkelijk en eenvoudig te meten en te bestellen.nu nog ontvangen en goed slapen.

• Irene van Drunen
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Schitterend dekbedovertrek voor een zacht prijsje

• Chris de Wit
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Goed en snel telefonisch contact , goede uitleg

• Anne Sanders-van Buuren
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Super service EN prijzen, we zijn altijd erg tevreden. Hebben ook regelmatig matrassen op maat laten maken en slapen daar heerlijk op.

• John Prevoo

Goede en prompte reactie

• Peter Luijten
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Ze moeten eigenlijk alleen even erbij op de site zetten dat het 2 weken duurt voor je je bestelling binnen krijgt

• Ada Stolk

Goede kwaliteit en service

• Diny Pongers
    Geverifieerde klant van Desimatrassen

Kan de winkel nog niet aanraden want heb nog niks ontvangen heb ook geen sterren ingeklikt

Antwoord van Desimatrassen

Beste heer/mevrouw Pongers,

We vinden het erg jammer dat u een mindere ervaring heeft gehad met de levering van uw matras. Onze matrassen worden op maat gemaakt, waardoor we ook met productietijd te maken hebben bovenop levertijd. Hierdoor duurt het enige tijd voordat een matras bezorgd wordt.

Helaas heeft ons review systeem te vroeg een mail gestuurd om u naar een review te vragen, waardoor u begrijpelijk 1 ster heeft achter gelaten. Toch willen wij u vriendelijk vragen om uw beoordeling te herzien nadat u enige tijd van uw matras heeft kunnen genieten.

Alvast bedankt!

Team Desimatrassen