Detoxthee.nl

Detoxthee.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Detoxthee.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 18-12-2017 stopgezet

• Paul
    Review voor Detoxthee.nl

Snelle verzending, lekkere thee dik tevreden!

• v/d Meer
    Review voor Detoxthee.nl

Op Vetvrij.com gelezen over dit product en heb het 30-dagen programma besteld. Was supersnel in huis, niet duur en ben er heel blij mee. Had ook vragen (over mijn allergieen) gesteld via de mail en netjes dezelfde dag antwoord op mijn vragen, topservice ga zo door

• Karin
    Review voor Detoxthee.nl

Ik ben een echte theeliefhebber en kan oprecht zeggen: de thee is verrukkelijk! Had het pakketje de volgende dag al in huis.

• Roel
    Review voor Detoxthee.nl

Omdat ik een aantal kilo kwijt wilde geraken heb ik naast 2x per week sporten en door extra op mijn voeding letten (gezonder te eten, meerdere keren per dag) ook het Detox PRO programma gevolgd om de afvalstoffen sneller kwijt te raken. Na exact 30 dagen ben ik 4.9 kilo kwijt, of het programma hier een actieve bijdrage aan heeft geleverd weet ik niet maar voor mij een perfect resultaat.

• Sam
    Review voor Detoxthee.nl

Heb het Detox Pro programma nu bijna 14 dagen geprobeerd en merk aanzienlijk verschil met twee weken terug. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

• Cindy
    Review voor Detoxthee.nl

Ik ben heel tevreden, snelle levering en de thee is absoluut heerlijk!