Deurbeslag-en-meer

Deurbeslag-en-meer

Deurbeslag-en-meer is een webshop gespecialiseerd in hang- en sluitwerk zoals deurbeslag, veiligheidsbeslag, scharnieren, profielcilinders, schuifdeurkommen, deurvastzetters, postkasten, brievenbussen enz. Met meer dan 40 jaar gezamenlijke ervaring in de hang- en sluitwerkbranche durven wij ons met een gerust hart "Hang- en sluitwerk-specialist" te noemen. Het opzetten van sluitsystemen en sleutelplannen alsook het invullen van hang- en sluitwerkstaten t.b.v. nieuwbouw villa's en bedrijven behoort tot onze dagelijkse werkzaamheden.

De organisatie achter Deurbeslag-en-meer heeft jarenlange contacten met A-merken als Karcher Design, Intersteel, Formani, Assa Abloy, Nemef, lips, Dictator, Dorma, Hermeta, Axa, Ami enz. Deze organisatie richt zich op professionele klanten als aannemers, bedrijven en zzp-ers. Deurbeslag-en-meer richt zich meer op de particuliere markt. Zo snijdt het mes aan twee kanten.

Deurbeslag-en-meer heeft een nieuw ingerichte showroom waarin diverse A-merken gepresenteerd worden. Bezoek van deze showroom is alleen mogelijk op afspraak. Bel of mail ons gerust! Bent u op zoek naar iets speciaals? Informeer dan vooraf of dit ook in de showroom aanwezig is. Dit voorkomt teleurstellingen.

Deurbeslag-en-meer heeft een ruime voorraad deurbeslag en toebehoren op voorraad. Vanwege het uitgebreide assortiment is het niet mogelijk álles uit voorraad te leveren. Daarom maken we ook gebruik van dropshipping: uw bestelling wordt dan vanuit het magazijn van de fabrikant of importeur naar u verstuurd. De te verwachten levertijden zijn duidelijk aangegeven in de webshop. Heeft u iets op een specifiek moment nodig? Laat het ons dan weten! We houden van improviseren...

Het assortiment van Deurbeslag-en-meer is veel uitgebreider dan in de webshop wordt aangeboden. Stel uw vragen en wensen via mail, contactformulier of telefoon. We maken graag een passende offerte!
9,2
Filter 2654 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1672 met beschrijving

• Jan
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Goede nazorg bij het uitblijven van de levering

• Herman
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Mooi product, snel geleverd compleet met alle benodigde schroeven en boor template

• Hoe beoordeel je Deurbeslag-en-meer?

• Sebastiaan
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Zeer behulpzame klantenservice bij foutieve bestelling. Snelle levering, product voldoet.

• Melvin K

super en op tijd

• Bettina Steinhausen

Top Service en snel

• Robert Hasselo
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Goede prijs kwaliteit verhouding! de bijgeleverde schroeven waren van mindere kwaliteit.

• Peter Hubbers
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Snel geleverd, goede info en ..........bij een klein probleempje direct hulp!!!!

• Remco Heuver
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Prima winkel, goede en nette afhandeling

• Brill100
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Zeer snelle levering,en goede service

• Peter Aarsen
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Goede service en prima artikelen

• Peter Kalf
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Ondanks de snelle levering maar omdat ik zelf de verkeerde maat heb besteld hebben de mensen van deurbeslag en meer mij het retourbedrag + verzendkosten terug gestort, top !!

• Wim Jansen

Netjes op tijd geleverd.

• Theo Nagtzaam

Snelle levering, goede producten

• Menno Reijers
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

De tijd tussen de bestelling en de uiteindelijke levering was naar mijn mening veel te lang. Het product voldoet aan de verwachting.

• Arjan Oosterom
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Vlotte levering, degelijk verpakt. Prima kwaliteit materialen.

• Peer Vissers
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Snelle levering en juist geïnformeerd

• Ton Vlek
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Graag volgende keer weer.
    Makkelijk en snel geleverd.

• Ad
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Snel geleverd, keurig verpakt en een groot assortiment.

• Herman
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Mooie producten, goede prijzen en snel geleverd. Ook de communicatie met de orderadministratie verliep top.

• Cor
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Ik bestelde een voordeurgarnituur voor een 40 mm. dikke deur. Kreeg voor een 55 mm. deur. Bij reclamatie kreeg ik een E-mail dat ze dachten dat er een set korte bouten bij hadden gedaan. Na mijn ontkenning hebben ze alsnog de kortere bouten gestuurd.
    Snelle levering en een prima service.