Deurbeslag-en-meer

Deurbeslag-en-meer

Deurbeslag-en-meer is een webshop gespecialiseerd in hang- en sluitwerk zoals deurbeslag, veiligheidsbeslag, scharnieren, profielcilinders, schuifdeurkommen, deurvastzetters, postkasten, brievenbussen enz. Met meer dan 40 jaar gezamenlijke ervaring in de hang- en sluitwerkbranche durven wij ons met een gerust hart "Hang- en sluitwerk-specialist" te noemen. Het opzetten van sluitsystemen en sleutelplannen alsook het invullen van hang- en sluitwerkstaten t.b.v. nieuwbouw villa's en bedrijven behoort tot onze dagelijkse werkzaamheden.

De organisatie achter Deurbeslag-en-meer heeft jarenlange contacten met A-merken als Karcher Design, Intersteel, Formani, Assa Abloy, Nemef, lips, Dictator, Dorma, Hermeta, Axa, Ami enz. Deze organisatie richt zich op professionele klanten als aannemers, bedrijven en zzp-ers. Deurbeslag-en-meer richt zich meer op de particuliere markt. Zo snijdt het mes aan twee kanten.

Deurbeslag-en-meer heeft een nieuw ingerichte showroom waarin diverse A-merken gepresenteerd worden. Bezoek van deze showroom is alleen mogelijk op afspraak. Bel of mail ons gerust! Bent u op zoek naar iets speciaals? Informeer dan vooraf of dit ook in de showroom aanwezig is. Dit voorkomt teleurstellingen.

Deurbeslag-en-meer heeft een ruime voorraad deurbeslag en toebehoren op voorraad. Vanwege het uitgebreide assortiment is het niet mogelijk álles uit voorraad te leveren. Daarom maken we ook gebruik van dropshipping: uw bestelling wordt dan vanuit het magazijn van de fabrikant of importeur naar u verstuurd. De te verwachten levertijden zijn duidelijk aangegeven in de webshop. Heeft u iets op een specifiek moment nodig? Laat het ons dan weten! We houden van improviseren...

Het assortiment van Deurbeslag-en-meer is veel uitgebreider dan in de webshop wordt aangeboden. Stel uw vragen en wensen via mail, contactformulier of telefoon. We maken graag een passende offerte!
1.078 klantbeoordelingen
Filter 1080 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 836 met beschrijving

• Willem Hoogma
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Snel antwoord op email vraag. Artikelen netjes geleverd

• Rob Van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Goede service en voorlichting.

• Hoe beoordeel je Deurbeslag-en-meer?

• Maikel

Snel en een zeer goed product! Zeer tevreden 👌

• Remco de Vries
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit!

• Peter Dohmen
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Uitgebreid assortiment en vakkundig advies gekregen. Snelle levering

• Hans Peereboom
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Snelle levering, aardige mensen. Drie deurkrukken besteld, allen hetzelfde typenummer maar helaas 1 toch afwijkend van model. Prima opgelost door probleemloos nieuwe deurkrukken te bestellen welke wij snel weer konden ophalen in Sassenheim.

• Romano van Nieuwkerk
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Ik ben telefonisch goed geholpen, hierbij de gewenste producten en de alternatieven besproken waarna ik de bestelling heb geplaatst.

• Rob van Buchem
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Duidelijke site, marktconforme prijzen en snelle levering

• Willem Sebel
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Snel geleverd, nu bleek ik de verkeerde maat te hebben besteld, 1 mailtje en direct antwoord, retour gestuurd en klaar.

• Harry Jansen
    Geverifieerde klant van Deurbeslag-en-meer

Vlotte levering en heel snel antwoord op technische vraag.