Deventer Behanghuis

Deventer Behanghuis

Het Deventer Behanghuis is onderdeel van schildersbedrijf Driessen. Wij hebben besloten onze diensten uit te breiden met exclusief behang. Dit om onze klanten een totaalplaatje te kunnen bieden. Dus of je nu behang of verf op de muren wilt, wij komen het graag voor je doen.

Onze exclusieve collectie kun je op afspraak komen bekijken in onze showroom. Vervolgens kunnen onze ervaren plakkers ervoor zorgen dat het behang van jouw keuze keurig strak op je muren komt. Het behangen van de muren in jouw woning laat je waarschijnlijk niet door de eerste de beste doen. Je wilt graag dat iemand goed vakwerk aflevert, betrouwbaar is, echt begrijpt wat de bedoeling is en het liefst voor een eerlijke prijs, nietwaar? Laat dat nou precies datgene zijn waar wij voor staan. Bij het Deventer Behanghuis houden we van een persoonlijke en transparante aanpak.

We hebben een enthousiast team van ervaren plakkers. Schildersbedrijf Driessen bestaat al 25 jaar en al die jaren leveren we kwaliteit in Schalkhaar en omgeving.
  • Linda
    Geverifieerde klant van Deventer Behanghuis

Mooi aanbod, fijne service, ze laat je weten waar je bestelling uithangt. Heel fijn.

• Oostewechel
    Geverifieerde klant van Deventer Behanghuis

Goed contact voor afhalen en erg behulpzaam met tips en materialen om zelf goed te kunnen behangen.

• Hoe beoordeel je Deventer Behanghuis?

• Vivian & Carl
    Review voor Deventer Behanghuis

Wat een mooie kwaliteit(foto) behang. Fijne ondersteuning bij het uitzoeken, goede tips en adviezen. Zeer professioneel bedrijf en vooral vakmensen die betrouwbaar zijn. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Wij komen zeker terug.

• Karin & Gerard
    Review voor Deventer Behanghuis

Van staal aanvraag tot leveren behang, super geholpen met professioneel advies.

• Sabine en Martin Bennink
    Review voor Deventer Behanghuis

Erg fijn geholpen bij het uitzoeken van het behang. Snel contact via mail, er wordt vlot gereageerd. Behang is keurig geplakt!
    Service is goed. Mooi en kwalitatief goed behang en schilder/behanger nodig? Dan is het Deventer Behanghuis een aanrader!

• Richelle
    Review voor Deventer Behanghuis

Bestelling geplaatst, zeer vriendelijke medewerkers. Er wordt goed meegedacht. Echt een aanrader!

• Sanne
    Review voor Deventer Behanghuis

Geweldig mooi resultaat! kwalitatief goed behang, echte vakmensen en bovendien een heel prettige samenwerking. #happy

• R.C.
    Review voor Deventer Behanghuis

Prachtig patroonbehang hebben we nu! Compleet andere uitstraling van de woonkamer na goed advies. Netjes geplakt ook.
    Een aanrader dus!!