Di Lano
Op 31 juli 2014 heeft Di Lano voor het eerst haar deuren geopend naar een wereld vol met Mode en Fashion. Het Di Lano team begon erg klein, een winkeltje in het centrum van Almelo van ongeveer 65m2! De winkel had niet zo veel merken, hooguit 3 verschillende merken...Di Lano begon heel klein maar de plannen en ideeën die zij hadden waren groot. Stap voor stap gingen ze te werk. Heel veel lange dagen, lange nachten, heel veel tegen slagen maar ook heel veel goede dingen en positieve dingen zijn de afgelopen (6 jaar) gerealiseerd!
Onze boodschap voor jou is: Geloof in je dromen, geloof in je ideeën, maar blijf niet te lang dromen en begin vandaag nog! Maak van jouw droom, jouw doel!

Di Lano Team
9,4

• Lizzy
    Geverifieerde klant van Di Lano

Snelle levering en topschoenen!

• Monique Schouten
    Geverifieerde klant van Di Lano

Zeer snelle afhandeling van alles top

• Hoe beoordeel je Di Lano?

• Tess
    Review voor Di Lano

Super tevreden met mijn nieuwe paar Nubik schoenen.

• Raymon
    Review voor Di Lano

Snel geleverd. Heb je vragen dan kun je altijd bellen naar de winkel. Echt super fijn service.

• Marielle Bussel
    Geverifieerde klant van Di Lano

Bestelling zomaar geannuleerd. Niet eens fatsoenlijk mail gehaald. Staat op de website wel dat deze voorradig is… Vraag me af of de site wel betrouwbaar is.

• Romy

Snel en netjes verzonden

• A.T.H. Roding

• Rowena Frijters
    Geverifieerde klant van Di Lano

Goede en snelle service !

• Jerry Heilig

Hele goeie service

• Arjan
    Review voor Di Lano

Goede service in de winkel. Altijd bereid om je te helpen met een outfit! En eerlijke mening :)

• René
    Review voor Di Lano

Mijn bestelling was snel geleverd. Super bedankt!

• Monique

Super snelle levering !

• Lars
    Review voor Di Lano

Super blij met mijn bestelling bij Di Lano!

• India
    Review voor Di Lano

Vandaag bij de nieuwe winkel langsgeweest. Super gaaf! Nieuwe set kleding van Liu Jo gekocht met een paar schoenen! Zoals altijd gewend de beste service!

• Irma Heijnemans
    Geverifieerde klant van Di Lano

Top winkel mooie kleding snelle reactie

• Jetty Boedhoe

Snelle service

• Sander

Super tevreden met mijn Cruyff kleding. Goede kwaliteit, goed advies

• Asker Shooter oky
    Geverifieerde klant van Di Lano

Slechte sevice en geen contact plus geen idee wanneer packet aankomt

Antwoord van Di Lano

Beste Asker,
    We waarderen dat je ons een review schrijft alleen wat we niet zo goed begrijpen is dat volgens PostNL jouw bestelling op 24 juni 2023 om 13:10 uur bezorgd. Via PostNL kunnen we ook zien dat er op 23 juni een poging is gedaan om te leveren alleen ze hebben je niet getroffen. De track en trace nummer wordt automatisch gemaild naar de klanten waardoor ze via dat nummer op elk gewenst moment in de dag de bestelling kunnen volgen. Verder zie ik ook dat PostNL vertraging heeft gehad met het bezorgen van jouw pakket. Wij zijn als bedrijf afhankelijke van andere partijen en in dit geval PostNL. Bedankt en een fijne dag toegewenst.

• Melis
    Review voor Di Lano

Ben heel goed geholpen, super vriendelijke mensen in de winkel!

• Dali
    Geverifieerde klant van Di Lano

Goede prijs en zeer snelle levering. Goed verpakt aangekomen.