Diamond Cases

Diamond Cases

Diamond Cases heeft gegarandeerd de mooiste Bling Bling Telefoonhoesjes

Met onze jarenlange ervaring met het blingen van telefoonhoesjes kunnen wij ons terecht dé Bling Specialist van Nederland noemen. Kies een accessoire voor je Smartphone bij Diamond Cases en wees echt uniek. Ook het perfecte cadeau om te geven. Niet alleen is het de perfecte bescherming voor je telefoon, het is ook het verlengstuk van je outfit. Geen saaie Smartphone meer waar iedereen mee loopt!

√ Binnen 2 werkdagen in je brievenbus
√ Makkelijk vooraf- of achteraf betalen
√ Telefoonhoesjes mét of zonder Bling Bling Diamanten
√ Bling Bling phone cases worden door onszelf ontworpen en gemaakt
√ Wij Blingen ook andere producten (op bestelling)
√ Professionele Bling Specialist, al sinds 2014!

Lidmaatschap per 19-09-2018 stopgezet

8,8

• Ralph Emmel
    Geverifieerde klant van Diamond Cases

Bestelling die niet is aangekomen, gratis vervangen

• T Katuin
    Geverifieerde klant van Diamond Cases

Bestelling gedan na ontvangst bleek het niet echt kwaliteit te zijn plus ze hebben 2 zilver stickers erin gedaan inlaatspruitstuk van 1 roze en 1 zilver niet tevreden
    Hellaas wouden ze het niet terug nemen
    Dus het geld kwijt en heb alles weg kunnen gooien

• Jaleesa Weever
    Review voor Diamond Cases

Alleen een lange wachttijd ongeveer 3weekjes maar dat is goed gemaakt omdat ik er een cadeautje erbij kreeg vanwege de vertraging vond echt heel netjes van jullie 👍

• Igor
    Review voor Diamond Cases

Simpel bestellen, snelle levering, super contact. Bedankt voor het top hoesje!

Antwoord van Diamond Cases

Hoi Igor. Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je bestelling! Liefs Davina Diamond Cases

• Ireda
    Review voor Diamond Cases

Ik maak al een jaar lang gebruik van de selfielight hoesjes. Maar ik maak ze ook altijd stuk, dus ik heb bij meerdere webshops mijn bestelling geplaatst omdat ze me steeds de verkeerde maat stuurde. Ik heb namelijk een Samsungs S6 Edge. Uiteindelijk kwam ik bij Diamond Cases terecht, in spanning wachtte ik de zending af. Het was de volgende dag al in huis met een super lief briefje.
    En ja hoor mijn telefoon past in het hoesje! Haha, super blij mee! Bedankt Diamond Cases voor de snelle zending en service (klantvriendelijkheid). Zeker een aanrader! 

Antwoord van Diamond Cases

Hoi Ireda, bedankt voor je positieve review! Daar doen we het voor. Heel veel plezier met je Selfie Led Case. Liefs Davina Diamond Cases

• Mathilde
    Review voor Diamond Cases

Super snelle levering. Prima service!!

Antwoord van Diamond Cases

Hoi Mathilde. Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je bestelling! Liefs Davina Diamond Cases

• Bergé lenka

Prachtige hoesjes!!

Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Liefs Diamond Cases

• JM Vermeer
    Review voor Diamond Cases

Voor de tweede keer een speciaal handgemaakt telefoonhoesje besteld. Binnen 1 week al binnen. Geweldige service en mooi assortiment

Antwoord van Diamond Cases

Dag JM Vermeer. Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je bestelling! Liefs Davina Diamond Cases