Diamonds & Jewels Amsterdam

Diamonds & Jewels Amsterdam

Bij ons vind je een ruime keuze aan diamanten ringen en diamanten oorbellen tegen zeer scherpe prijzen! Wij zijn onderdeel van de Amsterdamse Diamantslijperij Koh-I-Noor, een familiebedrijf met vier generaties aan diamantexpertise en goudsmeden. Een groot deel van onze collectie aan gouden sieraden verkopen wij vanuit onze eigen werkplaats. Zo koop je rechtstreeks van de maker, zonder dure tussenhandelaren! Juwelen in wit goud, geel goud en rosé goud bezet met diamanten, robijnen, saffieren en smaragden. Koop Veilig Online met Gratis & Verzekerd Verzenden binnen NL, of kom langs in onze juwelierszaak aan het Muntplein in historisch Amsterdam. Je bent 7 dagen per week van harte welkom!

• Jack Travo
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

Vakbekwame medewerkers, fijne en prettige benadering, uiteindelijk vrij snel geslaagd voor een verlovingsring. Vriendin (inmiddels verloofde!) is er ook heel blij mee.

• Tomas Mazukna

Heel tevreden!

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Hartelijk dank voor de mooie review Tomas! Wij waarderen het zeer.
    Vriendelijke groet, Team Diamond Factory Koh-I-Noor en Diamonds & Jewels Amsterdam

• Hoe beoordeel je Diamonds & Jewels Amsterdam?

• Martin Meesterman
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

goede service, deskundig, vakmanschap, aanrader wanneer je iets moois en/of aparts wil hebben

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Hartelijk dank voor de mooie review Martin, wij waarderen het zeer! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijke groet, Team Koh-I-Noor en Diamonds & Jewels Amsterdam

• Caroline Zwaan
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

Eerder de fysieke winkel in Amsterdam bezocht, nu online met dezelfde aandacht en kwaliteit een ring naar eigen keuze laten maken. De mail wordt zeer snel en met persoonlijke touch beantwoord. Hulde!

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Bedankt voor de mooie review Caroline! Blij dat je tevreden bent en opnieuw bedankt voor je klandizie.
    Hartelijke groeten, Team Koh-I-Noor & diamondsandjewels.nl

• J. Verhoeven
    Review voor Diamonds & Jewels Amsterdam

Hele aardige meneer, erg goed geholpen! Zou hier zeker terugkomen!

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Dank voor de mooie waardering en het vertrouwen dat u in ons stelt! Hartelijke groet, Team Diamonds & Jewels en Diamond Factory Koh-I-Noor

• Lau
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

Vakkennis, groot en divers aanbod en super service, wat wil je nog meer?!

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Bedankt voor het vertrouwen dat je opnieuw in ons gesteld hebt! Hartelijke groeten, Team Koh-I-Noor & diamondsandjewels.nl

• Saskia Kamerbeek
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

Ik heb in de fysieke winkel Diamond Factory Koh-I-Noor aan het Muntplein in Amsterdam een sieraad op maat laten maken. Deze mensen hebben ontzettend veel kennis van hun vak en kunnen je alles vertellen over diamanten. Hun producten zijn stuk voor stuk schitterend en van zeer hoge kwaliteit. Ik ben fantastisch geholpen! Er wordt uitgebreid de tijd genomen om een sieraad samen te stellen of uit te kiezen en ze zijn pas tevreden als jij dat bent. Geen verkooppraatjes maar eerlijk advies, precies wat ik wilde.
    Ik ben ontzettend blij met mijn ring en krijg er veel complimenten over. Ik kan iedereen van harte aanraden om deze prachtige winkel eens te bezoeken.

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Heel hartelijk dank voor de uitgebreide waardering Saskia. Je mooie woorden doen ons goed! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Je nieuwe ring staat je ook werkelijk prachtig, bedankt voor de foto!

• Aris
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

Uitstekende service, goede kwaliteit en de persoonlijke touch!

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Bedankt voor de mooie waardering Aris. Het was fijn om je van dienst te mogen zijn!

• Albert
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

Snel en gratis geleverd! Ze kwamen het persoonlijk brengen omdat ik in de buurt van Amsterdam woonde, betrouwbare mensen. Mijn vrouw is ook heel blij, aanrader!

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Dankjewel voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Goed om te horen dat de oorbellen een succes waren!

• Felicia
    Geverifieerde klant van Diamonds & Jewels Amsterdam

De ring was veel mooier dan op de foto’s!! Vergeleken met andere websites een stuk goedkoper en ik had hem de volgende dag al in huis. Ik had een paar vraagjes, en kreeg toen geduldige en uitgebreide uitleg zonder dat ik het gevoel kreeg dat er druk op me werd gelegd. Ouderwetse persoonlijke aandacht en ik kon ook langskomen in de juwelierszaak. Uiteindelijk heb ik de ring toch maar online gekocht omdat ik hem altijd nog kon retourneren (zitten wel voorwaarden aan), maar geen spijt van gehad. Iedereen complimenteert me met mijn mooie ring en ik ben er ontzettend blij mee!

Antwoord van Diamonds & Jewels Amsterdam

Hartelijk dank Felicia! Vergeet de jaarlijkse gratis controle niet, dan maken we je ring meteen schoon in een professioneel ultrasoonbadje, veel plezier ervan!